Hotel Port Douglas Motel

Hotel Port Douglas Motel

Kleine hotelsWeer vandaag25°18°

We hebben een aantal aanbieders voor Port Douglas Motel voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Port Douglas Motel in het Nederlands

vervallen en aan een opknapbeurt toe...

bianca
21-10-2009

vlakbij het centrum en strand met een eigen p-plaats en zwembad(je). Vriendelijke, wat smoezelige eigenaars, donkere kamer met vergeelde, muffe gordijnen, het douche- en keukenmeubeltje waren compleet weggerot: ernstig vervallen voor 95 euro (hoogseizoen)

Gereisd Met partner in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Tuin
  • Overige servicesInformatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Port Douglas Motel in Port Douglas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Port Douglas Motel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.