Hotel Mercure Port Douglas Treetops Resort

Hotel Mercure Port Douglas Treetops Resort

6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Port Douglas Treetops Resort voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Mercure Port Douglas Treetops Resort in het Nederlands

2008

Geen aanrader!

Sonja
6-11-2008

Wij verbleven 4 nachten in dit hotel, het was het einde van onze prachtige reis doorheen Australië en hoopten van nog enkele dagen in een mooi luxueus hotel te zijn, maar dit viel wel wat tegen! De kamers waren wel o.k., de tuin rondom het zwembad was niet goed onderhouden en het restaurant was het slechtste dat we gehad hadden. Het buffet oogde niet echt goed, het eten was zeer simpel en weinig keuze, de bediening was ook niet om over te spreken. Dus de volgende dagen zijn we dan maar in het centrum gaan eten, ook zelfs gaan ontbijten. Een aanrader is: 2 Fish Restaurant (zeker op voorhand reserveren). Ook On the Inlet is lekker en prachtig gelegen aan zee. De ligging van het hotel was ook niet echt goed, niet vlak aan zee en te ver van het centrum om te voet te gaan. Voor deze prijs kan je beter iets zoeken in het centrum denk ik! Spijtig dat we onze laatste dagen hier moesten verblijven, wanneer het niet op voorhand moest betaald zijn hadden we zeker nog iets anders gezocht!

Gereisd Met vrienden in oktober 2008

Vergane glorie

Jan
5-4-2008

Vergane glorie.

Onderhoud rond en in het zwembad is slecht. Ligstoelen waar erg smerig. Aanleg tuin en locatie zwembad is mooi. Is sinds kort in andere handen overgegaan en zijn al kleinschalig aan het renoveren.

Gereisd Met partner in Sat Mar 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Port Douglas Treetops Resort in Port Douglas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Port Douglas Treetops Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.