Port Douglas

We hebben een aantal aanbieders voor Port Douglas voor je op een rij gezet:

vakanties Port Douglas

We hebben een aantal aanbieders voor Port Douglas voor je op een rij gezet:

Reviews over Port Douglas

Ze noemen het 'paradise' en dat is het ook!

K. de Visser
    25-2-2017

Portugal Douglas is in één woord: ontspannen. Een leuk plaatsje aan het schitterende strand Four Mile Beach. De hoofdstraat is toeristisch maar leuk, vol winkeltjes, restaurantjes en veel live muziek. De haven is gezellig, de palmbomen schitterend, snorkelen in het Great Barrier Reef en krokodillen spotten met een huurbootje het einde. De dag afsluiten in Anzac Park, zonsondergang, de boten die rustig de haven ingrijpen, maar ook de ontspannen sfeer, echt heerlijk. Er zijn veel tours te boeken maar met een huurauto zelf het Daintree regenwoud in is echt gaaf. Ook zijn er in de buurt watervallen en natuurlijk andere leuke plaatsen en mooie stranden. Ben verliefd!

Gereisd Alleenreizend in mei 2016

THE Place to be

Boogies
    23-9-2012

Wij waren hier 20 jaar geleden ook al geweest, ondanks het feit dat het helemaal vol is gebouwd is de relaxte hippie-achtige sfeer nog in tact. Heerlijk strand heel veel winkeltjes en restaurants. Er staan veel hotels en appartementen maar die zijn allemaal in koloniale sfeer gebouwd.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Port Douglas, mooiste plaats aan de barrière-reef

Ruud Hendriksen
    13-5-2012

Port Douglas, een echte aanrader! Als uitvals-basis aan de oostkust is Port Douglas dè plek. Zeer mooie natuur, mooie stranden en super gezellig centrum met winkeltjes en restaurants voor ieder zijn smaak.

Gereisd Met partner in mei 2012

Leuk plaatsje met een gezellige "winkel"straat met Mooi de

Anna & Bjorn
    16-10-2006

Leuk plaatsje met een gezellige "winkel"straat met restaurants. Mooi strand, maar vooral de omgeving is erg mooi. Ga bijvoorbeeld naar Cape Tribulation. De stranden daar zijn echt prachtig. Ook de rest van Daintree NP is een aanrader. Wij zijn hier 5 dagen geweest en hebben genoten. Ons hotel (Meridian at Port Douglas) was ook perfect!

Gereisd Anders in oktober 2006

Leuk plaatsje met een gezellige "winkel"straat met Strand

Anna & Bjorn
    16-10-2006

Leuk plaatsje met een gezellige "winkel"straat met restaurants. Strand is prima, maar de omgeving is nog mooier! Ga bijvoorbeeld naar Cape Tribulation en Daintree NP. Wij hebben hier 5 dagen doorgebracht en hebben genoten!

Gereisd Anders in oktober 2006
Port Douglas scoort een 9,2 uit 10, op basis van 12 reviews