Port Douglas

Vakantie in Port Douglas

vakanties Port Douglas

We hebben een aantal aanbieders voor Port Douglas voor je op een rij gezet:

Reviews over Port Douglas

• 9K. de Visser25-02-2017

Ze noemen het 'paradise' en dat is het ook!

Portugal Douglas is in één woord: ontspannen. Een leuk plaatsje aan het schitterende strand Four Mile Beach. De hoofdstraat is toeristisch maar leuk, vol winkeltjes, restaurantjes en veel live muziek. De haven is gezellig, de palmbomen schitterend, snorkelen in het Great Barrier Reef en krokodillen spotten met een huurbootje het einde. De dag afsluiten in Anzac Park, zonsondergang, de boten die rustig de haven ingrijpen, maar ook de ontspannen sfeer, echt heerlijk. Er zijn veel tours te boeken maar met een huurauto zelf het Daintree regenwoud in is echt gaaf. Ook zijn er in de buurt watervallen en natuurlijk andere leuke plaatsen en mooie stranden. Ben verliefd!

• 9Uitgaanslevenn
    • 10Zorg voor natuur

Alleen gereisd in mei 2016

• 10Suzanne and Michael Wallis18-10-2013

Tranquil Port Douglas

We had a great honeymoon. You can do as much or as little as you like. we hired a car and were able to go everywhere at our own pace. The beautiful Barriier Reef was breathtaking as was the beautiful rainforest and water holes that we visited. Lovely relaxing honeymoon. Thankyou Suzanne and Michael.

• 10Cultuur
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2013

• 9Boogies23-09-2012

THE Place to be

Wij waren hier 20 jaar geleden ook al geweest, ondanks het feit dat het helemaal vol is gebouwd is de relaxte hippie-achtige sfeer nog in tact. Heerlijk strand heel veel winkeltjes en restaurants. Er staan veel hotels en appartementen maar die zijn allemaal in koloniale sfeer gebouwd.

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving
    • 9Stranden

augustus 2012

• 10Ruud Hendriksen13-05-2012

Port Douglas, mooiste plaats aan de barrière-reef

Port Douglas, een echte aanrader! Als uitvals-basis aan de oostkust is Port Douglas dè plek. Zeer mooie natuur, mooie stranden en super gezellig centrum met winkeltjes en restaurants voor ieder zijn smaak.

• 10Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in mei 2012

• 0Diana 11-11-2011

Rustig alternatief voor Cairns

Wil je midden in het nachtleven zitten, is Cairns een goed optie. Port Douglas, ongeveer 70 km noordelijker, is het rustige broertje van Cairns. Er zijn voldoende faciliteiten om heerlijk te eten, te drinken en te shoppen, maar rond middernacht is het ver gelopen in PD. Wij vonden het een zalige plek om bij te komen na 3 weken rondtrekken in Queensland. Op zondag hebben ze een hele leuke markt.

• 2Cultuur
    • 9Omgeving

Gereisd met partner in oktober 2008

• 9Anna & Bjorn16-10-2006

Leuk plaatsje met een gezellige "winkel"straat met restaurants. Mooi strand, maar vooral de omgeving is erg mooi. Ga bijvoorbeeld naar Cape Tribulation. De stranden daar zijn echt prachtig. Ook de rest van Daintree NP is een aanrader. Wij zijn hier 5 dagen geweest en hebben genoten. Ons hotel (Meridian at Port Douglas) was ook perfect!

Gereisd in oktober 2006

• 8Anna & Bjorn16-10-2006

Leuk plaatsje met een gezellige "winkel"straat met restaurants. Strand is prima, maar de omgeving is nog mooier! Ga bijvoorbeeld naar Cape Tribulation en Daintree NP. Wij hebben hier 5 dagen doorgebracht en hebben genoten!

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd in oktober 2006

• 10Sharon30-06-2006

Alles is hier zo mooi dat je er gewoon verslaafd aan deze plek kan raken!!!!! En de mensen zijn zo vriendelijk. Kom zeker terug...

• 8Cultuur

Gereisd in juni 2006

• 8peter kits20-05-2006

voor de nieuwe wereld pitoresk dorpje,schoon en goed georganiseerd,prachtig strand zwemmen alleen binnen de kooi ivm gevaarlijke kwallen.Leuke eetgelegenheden,onderkomens in alle prijsklassen,internetcafe,een echte aan-rader.We waren er drie dagen en gaan dit jaar weer.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Omgeving

Gereisd in mei 2006

• 10Priscilla25-06-2005

Hele mooie stranden, super!! Een aanrader is om vanuit hier met een boot naar het Great Barrier reef te gaan, en daar te duiken of snorkelen. Ik heb nog nooit zo iets moois gezien. Voor vragen mail me maar!

Gereisd in juni 2005

10 van de 12 reviews gezien