Hotel Reef House Boutique Resort & Spa Palm Cove

Hotel Reef House Boutique Resort & Spa Palm Cove

8.3Fantastisch

Australië, Queensland, Palm Cove

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Reef House Boutique Resort & Spa Palm Cove?

8.3Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Reef House Boutique Resort & Spa Palm Cove voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Reef House Boutique Resort & Spa Palm Cove

• 9Y. Veld25-01-2016

Helemaal Top!

De service was top, ik was iets kwijtgeraakt en het personeel was bereid om mee te zoeken daardoor gevonden.

Verder was de kamer echt top, erg leuk en fijn ook een schommelstoel op de kamer en met mooi uitzicht op de zee, echt super!

Enig nadeel is dat er gebrek is aan ligbedden bij de zwembaden, vooral bij het zoetwaterzwembad zijn weinig ligbedden te vinden (door de drukte ook.)

Om 17 uur kreeg je een gratis cocktail, ook erg leuk en de barman wist leuk te vertellen wat hij gemaakt had en liet het graag nog een keer zien. Wanneer er geen barman stond mocht je zelf je cocktails (drinken) maken achter de bar en deze dan opschrijven op een blaadje, stond ook uitleg bij hoe je de diverse cocktails moest maken, erg leuk!!

Ook een massage gehad, echt heerlijk en niet al te duur.

Top dagen gehad!

Gereisd met vrienden in november 2015

• 9-ik17-08-2007

Echt een hotel om "u" tegen te zeggen. Vriendelijke service, je wordt als het ware op handen gedragen, mooie kamer. Eten was heel lekker maar daarnaast zijn er ook nog tal van andere restaurants in de buurt die ook heel lekker zijn. Dus keuze te over. Enig minpuntje (als ik al iets moet zeggen): de trouws die nu en dan doorgaan aan het zwembad waardoor die dan niet meer toegankelijk zijn.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 7Ton15-02-2006

Klein hotel waarvan wij vonden dat de service niet echt 100% was men liep een beetje te dagdromen en het zag er wat gedateerd uit. Toen wij er waren zijn ze kennelijk geconfronteerd met enkele insluipingen want ze bleven maar hameren op het afsluiten van de deuren. De koelkast staat op het balkon en er is een klein zwembad in de kleine tuin van het hotel. Als je hotel uitliep liep je zo de oceaan in. Helaas was het kwallenseizoen dus konen we geen duik maken. 50 meter van het hotel een leuk Nederlands restaurant (hoe bestaat het) Palm cove ligt op ongeveer 30 minuten rijden van Cairns. Jamers verzorgd maar prijs/kwaliteit was enigzins zoek.

Gereisd met vrienden in december 2004

Hotel Reef House Boutique Resort & Spa Palm Cove info