Géén boekingskosten

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

4 Reviews over The Elandra Mission Beach

• 9Peter04-02-2012

Luxe resort met schitterende ligging

Wij hebben in dit resort 1 nacht doorgebracht op onze rondreis. De ontvangst was erg prettig, de kamers zijn ruim en luxe uitgevoerd met een schitterend uitzicht over de baai. Het resort ligt in Mission Beach zuid, een regio met soortgelijke resorts. Er is een behoorlijk groot zwembad met veel lekkere ligstoelen; ook vanaf het zwembad is het uitzicht betoverend. Het eten was voortreffelijk. Nadeel van het resort is wel, dat er hoogteverschil is, veel trappen tussen de diverse gebouwen. Derhalve minder geschikt voor mensen, die slecht ter been zijn.

• 9Sonja06-11-2008

Teleurgesteld!

Het hotel is sinds kort van naam veranderd en noemt nu: The Elandra. Eerst en vooral wil ik zeggen dat het een prachtig hotel is, mooie vernieuwde kamers, prima zwembad, leuk restaurant met lekker eten en vooral de ligging, mooi zicht op de zee en de prachtige tuin. Toch zijn wij erg teleurgesteld in het management van het hotel. Onze reiskoffer was erg beschadigd in het hotel. Wij konden niet zelf onze bagage dragen naar de kamer, een bediende moest dit doen, deze heeft een koffer laten vallen, waarschijnlijk op een steen waardoor er een barst was in onze nieuwe dure koffer. Wij kunnen het natuurlijk niet bewijzen maar zijn geen leugenaars! De manager beloofde ons om er iets aan te doen, maar ja als je weg bent hoor je niets meer hé! Dit is geen goede reclame voor een pas vernieuwd hotel. Dus mensen hou je bagage goed in het oog! Dit voorval was toch een dumper op ons verblijf in dit hotel.

• 8Tom04-05-2007

Lastig te vinden (maar kan ook komen door de vermoeidheid na de vlucht). Maar een heerlijk rustig hotel. Fijne kamer met mooi uitzicht! En heerlijk eten...

• 8Hans Coelingh Bennink27-01-2005

Prachtig gelegen in het oerwoud, niet aan het strand! Het uitzicht maakt alles goed. Prima eten en een mooi zwembad. Keurige huisjes met mooi uitzicht. Wij vinden het een aanrader.

Hotel The Elandra Mission Beach info

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar