Hotel Mission Beach Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Mission Beach Resort voor je op een rij gezet:

Kenmerken

1 review over Hotel Mission Beach Resort in het Nederlands

Fantastisch resort

Rob
22-11-2010

Mission Beach Resort is van alle gemakken voorzien. Je hebt keuze uit basiskamer of luxe kamer (zijn erg groot en luxe). Alle kamers komen uit op een tropische tuin met zwembad,eigen terras en bubbelbad. Parkeren doe je onder de carport bij je eigen kamer. Eten kan in het restaurant van het resort. Het buffet (diner/ontbijt) is een aanrader en goed verzorgt.Bij de receptie kan je gratis internet gebruiken en ze zijn erg hulpvaardig bij boekingen van excursies of andere accommodaties.Mission Beach is erg rustig, maar heeft een gezellig klein centrum met restaurantjes,winkeltjes. Op het strand kan je met een parachute een landing maken als je wilt. Prachtig om te zien en een hele belevenis. Het strand is rustig en breed en heerlijk om een eind over te wandelen.

Gereisd alleenreizend in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mission Beach Resort in Mission Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mission Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.