Hotel Licuala Lodge

9Fenomenaal

Australië, Queensland, Mission Beach

Op vakantie geweest naar Licuala Lodge?

9Fenomenaal

2 reviews over Hotel Licuala Lodge

• 9Yomina28-10-2012

Ontbijt met cassowarrie

We verbleven één nacht in dit bed & breakfast hotel. Een gastvrij ontvangst waarbij je een pinnetje kunt prikken op de landkaart waar je vandaan komt. Beneden kun je in een ruimte lezen, koken, BBQ=en en TV kijken. De kamer is knus/klein maar voldoet helemaal. De vier hotelkamers staan op palen waaronder je beneden je auto kunt parkeren. Dit alles ligt in een mooie tuin met een klein maar sfeervol zwembad en ligstoelen. Het ontbijt is lekker, de eigenaar maakt desgewenst pannenkoeken en bakt eieren. Er loopt een cassowarrie rond die wij 's morgens na het ontbijt zagen toen hij fruit van de eigenaresse kreeg.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 9Rene23-10-2009

Gastvrij ontvangst

Als je ergens gastvrij en persoonlijk ontvangen wil worden moet je naar de Licuala Lodge gaan. Vanaf het moment dat je binnenkomt heb je het idee dat je de eigenaren, Mick en Sue, al jaren kent. De lodge ligt midden in een bos/park even buiten het centrum van Mission Beach. Het centrum zelf is wel even lopen. In de tuin van het hotel is een klein zwembad en kan je lekker relaxen. De kamers zelf hebben een balkon/terras en vanaf het balkon kan je - onder het genot van een Victoria Bitter- heerlijk genieten van de natuur (llees; Jungle). In de tuin loopt een zeldzaam exemplaar van de Cassowarie rond. Mick, de eigenaar, is niet te beroerd om je ergens naar toe te brengen. 's avonds kan je tv kijken of een biertje drinken in de huisakmer of gezellig ontbijten aan een grote tafel met andere gasten. Topper.

Gereisd met vrienden in juli 2003

Hotel Licuala Lodge info