Hotel Castaway Beach Resort

Hotel Castaway Beach Resort

ZorghotelWeer vandaag34°24°
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Castaway Beach Resort voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Castaway Beach Resort in het Nederlands

Wat een ligging

Rina van Overhagen
14-12-2014

We kwamen de kamer binnen en wat een prachtig uitzicht.

Het hotel ligt gelijk aan zee en ik heb nog nooit zo'n mooi strand gezien. Helaas was het maar voor 1 nacht. Hier had ik langer willen blijven.

Gereisd met partner in oktober 2014
2008

waren hier in okt

Wietse en Janneke
2-1-2008

waren hier in okt.2007 - redelijk onderkomen, mooie ligging.Goede voorzieningen.

Gereisd anders in januari 2008
2006

Prima hotel, mooi gelegen aan het strand. Bij het zwemmen in zee, wel binnen het stingernet blijven!!!

Gereisd met partner in december 2005

Ben er in maart 2005 geweest en het was echt super! Vriendelijke en gastvrije bediening (en super cocktails). Heb mijn verjaardag er mogen vieren en het was erg gezellig!

Gereisd met vrienden in maart 2005

Prachtige resort, op loopafstand van het strand

Lia Hoppenbrouwers
30-5-2006

Prachtige resort, op loopafstand van het strand. Mooie kamers met uitzicht op het strand en de zee. vriendelijk personeel en prima service.

Het ontbijt was er overheerlijk en het is er lekker rustig.

Als je binnen het "stingernet"blijft , is het fantàstisch zwemmen.We zijn hier in nov. 2005 geweest.

Gereisd anders in mei 2006
2005

Het is van wat je van een 3* mag verwachten dus vind ik het gewoon goed.

En geen airco????? ff beter zoeken lijhkt me was er echt wel!! en aan het apparaat te zien al langer dan 24 maanden

Gereisd anders in november 2005

2004

Steile stoep achter hotel kostte me bijna een uitlaat. Wat rumoerige overige gasten, service was minimaal te weinig personeel in dienst voor een goede kwaliteit.

Gereisd anders in september 2004

Er was geen airco in het hotel en de badkamer was sober en

M.Boekhorst
21-7-2004

Er was geen airco in het hotel en de badkamer was sober en slecht schoongemaakt.

Gereisd anders in juli 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Castaway Beach Resort in Mission Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Castaway Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.