Vakantiepark
Kleine hotelsWeer vandaag33°25°
9,5

• Onderkomen9,5
  • Activiteiten10,0

We hebben een aantal aanbieders voor Beachcomber Coconut Caravan Village Big4 voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiepark Beachcomber Coconut Caravan Village Big4 in het Nederlands

Hele fijne plek

Joke
22-1-2011
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9

Dit Holiday park ligt pal aan zee, je hoeft alleen een weggetje over te steken. Er staan mooie huisjes, de plekken zijn ruim ,het personeel is erg aardig. Sanitair brandschon en het zwembad was ook lekker. Kortom een prima plek! Tijdens het gevaarlijke zwemsiezoen wordt er een net in zee gehangen.

Gereisd met partner in oktober 2010

Vakantiepark info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Beachcomber Coconut Caravan Village Big4 in Mission Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Beachcomber Coconut Caravan Village Big4 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Vakantiepark Beachcomber Coconut Caravan Village Big4