Mission Beach

Reviews over Mission Beach

Wat een ligging

Rina van Overhagen,
    14-12-2014

We kwamen de kamer binnen en wat een prachtig uitzicht.

Het hotel ligt gelijk aan zee en ik heb nog nooit zo'n mooi strand gezien. Helaas was het maar voor 1 nacht. Hier had ik langer willen blijven.

Gereisd met partner in oktober 2014

Ontbijt met cassowarrie

Yomina,
    28-10-2012

We verbleven één nacht in dit bed & breakfast hotel. Een gastvrij ontvangst waarbij je een pinnetje kunt prikken op de landkaart waar je vandaan komt. Beneden kun je in een ruimte lezen, koken, BBQ=en en TV kijken. De kamer is knus/klein maar voldoet helemaal. De vier hotelkamers staan op palen waaronder je beneden je auto kunt parkeren.

Dit alles ligt in een mooie tuin met een klein maar sfeervol zwembad en ligstoelen. Het ontbijt is lekker, de eigenaar maakt desgewenst pannenkoeken en bakt eieren.

Er loopt een cassowarrie rond die wij 's morgens na het ontbijt zagen toen hij fruit van de eigenaresse kreeg.

Gereisd met partner in oktober 2012

Luxe resort met schitterende ligging

Peter,
    4-2-2012

Wij hebben in dit resort 1 nacht doorgebracht op onze rondreis. De ontvangst was erg prettig, de kamers zijn ruim en luxe uitgevoerd met een schitterend uitzicht over de baai. Het resort ligt in Mission Beach zuid, een regio met soortgelijke resorts.

Er is een behoorlijk groot zwembad met veel lekkere ligstoelen; ook vanaf het zwembad is het uitzicht betoverend.

Het eten was voortreffelijk.

Nadeel van het resort is wel, dat er hoogteverschil is, veel trappen tussen de diverse gebouwen. Derhalve minder geschikt voor mensen, die slecht ter been zijn.

Gereisd met partner in oktober 2010

Hele fijne plek

Joke,
    22-1-2011

Dit Holiday park ligt pal aan zee, je hoeft alleen een weggetje over te steken. Er staan mooie huisjes, de plekken zijn ruim ,het personeel is erg aardig. Sanitair brandschon en het zwembad was ook lekker. Kortom een prima plek! Tijdens het gevaarlijke zwemsiezoen wordt er een net in zee gehangen.

Gereisd met partner in oktober 2010

Fantastisch resort

Rob,
    22-11-2010

Mission Beach Resort is van alle gemakken voorzien. Je hebt keuze uit basiskamer of luxe kamer (zijn erg groot en luxe). Alle kamers komen uit op een tropische tuin met zwembad,eigen terras en bubbelbad. Parkeren doe je onder de carport bij je eigen kamer. Eten kan in het restaurant van het resort. Het buffet (diner/ontbijt) is een aanrader en goed verzorgt.Bij de receptie kan je gratis internet gebruiken en ze zijn erg hulpvaardig bij boekingen van excursies of andere accommodaties.Mission Beach is erg rustig, maar heeft een gezellig klein centrum met restaurantjes,winkeltjes. Op het strand kan je met een parachute een landing maken als je wilt. Prachtig om te zien en een hele belevenis. Het strand is rustig en breed en heerlijk om een eind over te wandelen.

Gereisd alleenreizend in september 2010
Mission Beach scoort een 8,3 uit 10, op basis van 3 reviews