Hotel Amaroo On Mandalaystersterster

6.5Voldoende

Australië, Queensland, Magnetic Island

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Amaroo On Mandalay?

6.5Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Amaroo On Mandalay voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
Tonen op kaart

2 reviews over Hotel Amaroo On Mandalay

• 5P.M.Kooijmans-Stolk26-08-2011

nemen volgende x een betere kamer!

Wij kozen ondanks een gelezen recensie op internet voor deze accomodatie. Resultaat:middenklasse kamer beneden peil. Geen hor tegen de vliegen etc, een douche die drupte(bij dicht of open maakte niet uit,bleef druppen)stof overal, en een keukenkastje met inhoud. Inhoud:spinnen web met "voer".Uitzicht(wij kregen de laatste kamer op een rijtje met veel groen voor de deur)straat! Naar de receptie gelopen en een klacht gedeponeerd, daar werd goed op geanticipeerd,nieuwe kamer gekregen, wel schoon etc. Verder is het park nogal verlate(wij waren er in mei) maar het zwembad en het restaurant zijn in orde. Je moet niet teveel van het keuze menu verwachten, en de kok start geen minuut voor 18.00 met koken! Volgende x kiezen wij of de duurdere kamer of een accomodatie verder op het eiland.Lekker zwemmen, fietsen en wandelen is een aanrader.Snorkelen helaas niet veel aan de kust waar de veerpont aanlegt.

Gereisd met partner in juni 2011

• 8Italië10-07-2006

Ben in dit hotel geweest in de zomer van 2005. Was een leuk hotel. We verbleven in huisjes en die waren prima! Er zat wel een beest in de achterkant van de televisie maar die deed niks. We hebben een autotje gehuurt en over het eiland heen gereden. Zat wel een giftige spin in hahaha! Op de plek zelf is niet veel te doen maar je kunt naar de andere kant gaan om op het strand te liggen enzo. Het eten in het hotel is goed, let wel op als je cola besteld enzo dat het vaak niet lekker is omdat de blikjes te lang aan de zon zijn blootgesteld waardoor het drinken flat is zoals ze dat daar noemen. Maar voor de rest een prima plek. Owjah voor degene die katten liefhebbers zijn. Op Magnetic Island zijn er ook katten weliswaar van mensen.Maar die zijn enorm groot. ZOu te maken kunnen hebben met de omgeving ofso.

Gereisd in juli 2006

0 tips over Hotel Amaroo On Mandalay

0 vragen over Hotel Amaroo On Mandalay

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV