Magnetic Island

Vakantie in Magnetic Island

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Magnetic Island

Reviews over Magnetic Island

• 9R. van der Meer04-01-2018

Een prachtig eiland om verliefd op te worden!

Het is slechts 20 minuten varen vanaf het vaste land en op Magnetic Island is heel veel te doen. Er is prachtige natuur en stranden om te wandelen en te zwemmen en ook snorkelen kan hier heel goed. Maar pas wel op de kwallen. Op het eiland kun je paardrijden en met de paarden door de oceaan waden. Maar ook een rondleiding krijgen tussen wilde dieren en deze zelf ook vasthouden zoals bijvoorbeeld een koala. Een wandeling maken naar de oude forten uit de tweede wereldoorlog. De forten zijn indrukwekkend, maar het uitzicht is nog indrukwekkender. Maar het allermooiste is als je op deze wandeling plotseling oog in oog staat met een wilde koala. Vergeet ook niet naar het dorpje Arcadia te gaan, want daar kun je rotswallabies voeren. Op het eiland is een heel klein stukje tropisch regenwoud. In het juiste seizoen vliegen hier duizenden vlinders.

• 6Cultuur
    • 10Sfeer in stad
    • 10Stranden
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 8Marloes19-08-2011

"Leuk dagje uit"

Met de boot (20 minuten) naar Magnetic Island. Een Moke gehuurd en het hele eiland verkend, super leuke dag gehad en alle stranden bezocht.

• 8Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 9Stranden

Gereisd met partner in december 2009

• 10Heleen26-03-2006

Ik ben in januari 2004 naar Magnetic Island geweest. Een écht aanrader is Bungalow Bay bij horseshoe bay. Zie link: http://www.yha.com.au/hostels/details.cfm?hostelid=220

Ik heb veel gereisd, veel mooie plekken gezien, maar het houten hutje van Bungalow Bay is een paradijs op aarde. Je ziet possums, gecko's, lorikeets, koala's en nog veel meer!!!

Wie hier wat van weten wil, moet mij maar even mailen.

• 3Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur
    • 9Stranden

Gereisd in maart 2006

• 10Hennie09-02-2005

Schitterend eiland. Leuk om een moke te huren om wat van het eiland te zien. Bijzonder aardige mensen. Alleen 10 minuten met de boot om op het eiland te komen vanuit Townsville. Een aanrader om bij te komen van een lange trip in Australia. Altijd mooi weer en betaalbare accommodaties.

• 8Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur