Sorteren

Reviews over Mackay

rustige ligging vlak bij strand

Peter
    13-2-2012

Hotel Ocean International ligt ca. 3 km. buiten centrum van Mackay, op 200 meter afstand van strand. De kamers zijn ruim en hebben allen een balkon met uitzicht op tuin met zwembad od het strand. Het zwembad in lagunevorm is redelijk groot, maar koud. Restaurant levert goede kwaliteit, maar kaart is beperkt.

Wij zijn niet in het hotel geweest, maar zijn er een paar

jacky
    5-8-2005

Wij zijn niet in het hotel geweest, maar zijn er een paar keer wezen zwemmen. Alles is heel schoon, geweldig zwembad. Het eten is zeer goed verzorgd en van goede kwaliteit.

Je betaald 5 dollar entree en als je wat eet, krijg je 5 dollar korting, dus eigenlijk mag je de hele dag in dit mooie resortje doorbrengen voor nop.

Echt leuk om een dagje te relaxen.

jacky

Het resort lag een eindje buiten Mackay op een rustige aan

Demy
    31-10-2003

Het resort lag een eindje buiten Mackay op een rustige plek aan het strand. Het personeel was erg vriendelijk. De kamers zagen er goed uit en waren erg ruim. Ook een groot zwembad met gezellige bar. Om even bij te komen is dit een ideale plek.

Mackay scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews