Reviews over Long Island

Prima tijd gehad

A&A,
    4-5-2011

Tijdens onze rondreis in het oosten van Australie zijn we hier een volle week geweest. Na maanden van regen en wind, zat het weer ons mee. Het resort was net open (heet nu trouwens gewoon Long Island Resort) ivm met het slechte weer in de maanden ervoor. Er zijn wat werkzaamheden uitgevoerd, zo is het restaurant voorzien van nieuwe tafels en stoelen. Op het eten was niets aan te merken. Het eiland was prachtig, al mag het strand wel iets aangevuld worden met nieuw zand (weggespoeld door de regen). De staf doet alles (bar, receptie, animatie etc) waardoor ze niet echt uitblinken in hun werkzaamheden. Voor het avondeten moet je dan ook wel 1,5 uur uittrekken.

Gelijk nog een tip, wil je met je eigen laptop internetten en geen 6 dollar per uur betalen, loop dan even naar de poolbar en druk 1x op het knopje van de router. Vervolgens kan je gewoon gebruik maken van de internetverbinding van het resort.

Veel plezier op Long Island.

Geweldig!!!!

Jacqueline Pepels,
    24-1-2011

We zijn 4 dagen geweest, heerlijk verwend, uitstekend eten, vriendelijke mensen.

Met een watervliegtuigje omgeving gezien, o.a heartreef, whiteheaven, en gesnorkeld.

Niks was te gek om het de klant naar de zin te maken.

Het is zeker niet goedkoop maar dan heb je ook wat!

Wauw......

Diana,
    8-10-2008

We zijn hier 4 dagen geweest. Wat en accomodatie! We zullen het niet snel vergeten. Eten super, personeel meer dan vriendelijk (Pauly is een schat) en de algehele sfeer is te gek. Stikt wel van de zandvlooien op het strand, dus we hebben het geweten. Ook zitten de curlews massaal op het eiland. De vogel op zich is een giller om te zien, alleen is het een nachtdier en hij kan het behoorlijk op de heupen hebben, dus oordopjes is geen overbodige luxe,hahaha! Met een watervliegtuig een scenic flight over het Great Barier Reef gemaakt. Helemaal top. Op weg terug naar het vasteland 3 x een bultrug uit het water zien springe. Een plek om nooit meer te vergeten dus...

Het is niet echt goedkoop, ze profiteren er wat van dat je

Inge,
    14-7-2004

Het is niet echt goedkoop, ze profiteren er wat van dat je op een eiland zit?. Maar je krijgt er wel wat voor terug, op de kamers, de service en het restaurant was niets aan te merken en je zit in een prachtige omgeving met een mooie natuur, een mooi strand. Zeker een aanrader