Hotel O Reillys Rainforest Guesthousesterstersterster

8.6Fantastisch

Australië, Queensland, Lamington Nationaal Park

8.6Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor O Reillys Rainforest Guesthouse voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

17 reviews over Hotel O Reillys Rainforest Guesthouse

• 9Rob van eif03-10-2016

Wat een uitzicht!

Een villa geboekt met Uitzicht over de vallei, wat een ongelooflijk uitzicht. Villa was echt luxe met alles erop en eraan. Inderdaad in de nacht was het koud en moest de kachel worden gebruikt, het ontbijt was echt zeer uitgebreid en de secway tours was een hele ervaring met dank aan Sonny! Aan papegaaien hier geen gebrek. Neem een uur de tijd om het geest house te bereiken want dat heb je zeker nodig. 'S ochtends vroeg oppassen voor de kangoeroes.

Gereisd met oudere kinderen in september 2016

• 7mariekeverheij26-05-2013

Beneden verwachting

Wij gingen in mei 2013 voor 2 nachten naar O'Reilly's Rainforest Guesthouse met de verwachting (door internet) dat het een luxe resort zou zijn met fantastisch weids uitzicht. De huizen op palen staan prachtig op de foto. Wij hadden huisje 6, een 'garden view room'. Toen we binnenkwamen was het er ontzettend koud en een kachel was niet aanwezig. Toen we dit meldden bij de receptie kregen we een los kacheltje in onze kamer, maar dit was eigenlijk niet voldoende om de ruimte helemaal behaaglijk warm te krijgen. Het onderhoud van de huisjes vonden wij behoorlijk tegenvallen. Het tuintje bij ons huisje was nogal verwilderd, de balustrade kon zeker wel wat verf gebruiken en in de badkamer was een flinke houtrot aanwezig. Luxe was het allerminst te noemen. Behoorlijk gedateerd. Wij vinden het de 195 euro per nacht die wij betaald hebben, zeker niet waard. De omgeving is prachtig, de weg naar het resort toe is een belevenis op zich.

Gereisd met partner in mei 2013

• 9Yomina19-10-2012

Mooie lodge midden in natuurpark

In september één nacht hier verbleven. Inderdaad een lange weg er heen. Op dat moment waren er ook bosbranden, dus de terugweg was spannend of we wel naar bendene mochten rijden. Mooi en ruime kamer. Mooi ingericht. Prima bedden. Koffie/theezet mogelijkheden. Birdwalk 's morgens is echt de moeite waard. Ook de Tree Top trail is leuk. Gegeten in de "bar". Tapasschotel van 22 dollar is echt heel lekker en bijna genoeg voor twee personen. Ontbijt is erg duur: 29,50 dollar.

Gereisd met oudere kinderen in september 2012

• 8Raymond14-03-2012

Géén TV!

Hut 21 heeft 2 prima bedden, koelkast, k&thee, plafondventilator, electrische kachel, zitje en balkonnetje met bankje. Geen airco, geen safe en geen tv en geen magnetron. Het enige restaurant moet je van te voren reserveren en is aan de prijs. Alleen s'middags kun je bij de snackbar terecht. Ruime, maar gehorige kamer. Klein beetje vergane glorie maar dan wel midden in een nationalpark!

Gereisd met partner in oktober 2011

• 10Francie & Gerard24-06-2011

Een super mooie resort midden in de natuur

Toen we het zagen liggen waren we al vol bewondering. De kamers super, aan de ene kant het regenwoud , aan de ander kant het uitzicht naar het dal. Personeel zeer vriendelijk en gastvrij. De aangeboden excursie's zijn dubbel en dwars de moeite waard. Echt een aanrader om een langer verblijf te plannen

Gereisd met partner in september 2001

• 10Patty Smits01-08-2010

Een geweldig plekje op aarde!

Wij zijn 3 dagen in O'reillys verbleven en was echt geweldig. De kamers zagen er mooi en schoon uit. Ze zijn wel ecologisch ingericht, dus geen tv. Er zijn veel dingen om te zien en te doen, zoals een bird walk. In alle vroegte vogels gaan spotten. Het enige minpuntje vond ik dat je er héél lang over doet voordat je bij het guesthouse aankomt. Je moet via een grote berg met allemaal smalle weggetjes (ca. 100km) naar boven rijden. Onderweg was er wel een restaurant waar je wat kon drinken.

Gereisd met partner in februari 2010

• 9kees08-11-2009

Fantastische lokatie

Mooi complex boven in de bergen van het Lamington N.P. De weg er naar toe is een belevenis op zich. Mooie wandelroutes in het prachtige regenwoud. Eten is er prima en dan vooral boven in de bar met een geweldige zonsondergang als uitzicht. Aanrader.

Gereisd met partner in december 2005

• 8Aike13-10-2009

Geweldig mooie omgeving

De kamers zijn wat gedateerd, wat best jammer is. De omgeving/natuur is geweldig. Er zijn diverse wandelroutes voor zowel korte als lange afstanden. Tijdens het eten kijk je naar allerlei dieren die diverse vruchten te eten krijgen. Echt een aanrader voor de natuur-, wandelliefhebber.

Gereisd met partner in januari 2009

• 8Annemarie18-03-2009

Fantastisch! Dit mag je niet missen!

Op onze rondreis door NSW en Queensland hebben we veel gezien en dit is echt geweldig! Een bijzondere omgeving en heel gastvrij personeel. Bij aankomst werden we rondgeleid en na 1 dag kende het personeel ons al bij naam. We kregen een upgrade naar kamer met whirlpool, helaas maar voor 1 nacht. Er zijn veel natuurliefhebbers en de meeste gasten maken het niet laat, maar voor een paar dagen is dat niet erg. Ga vooral één of meerdere wandeltochten doen, de gids weet heel veel te vertellen en aan te wijzen.

Gereisd met partner in november 2007

• 8adema/knuman12-12-2008

prachtig

Ligt erg mooi uitzicht is adembenemend. Tocht er naar toe spectaculair. Was een van onze hoogtepunten. Mooie wandelingen gemaakt.

Gereisd met partner in december 2008

1 tip over Hotel O Reillys Rainforest Guesthouse

• mariekeverheij, 26-05-2013

Een leuke extra is dat er elke dag 2x gratis koffie/thee gedronken kan worden in het hoofdgebouw. Neem warme kleren mee! Het is koud in de bergen.

0 vragen over Hotel O Reillys Rainforest Guesthouse

Hotel O Reillys Rainforest Guesthouse info

• Aantal sterrensterstersterster
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenLunch

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
    • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard, Ventilator
    • JacuzziAanwezig
    • KeukenKeuken
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Terras, Tuin
    • Overige servicesKluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad