Reviews over Lamington Nationaal Park

Wat een uitzicht!

Rob van eif,
    3-10-2016

Een villa geboekt met Uitzicht over de vallei, wat een ongelooflijk uitzicht. Villa was echt luxe met alles erop en eraan. Inderdaad in de nacht was het koud en moest de kachel worden gebruikt, het ontbijt was echt zeer uitgebreid en de secway tours was een hele ervaring met dank aan Sonny! Aan papegaaien hier geen gebrek. Neem een uur de tijd om het geest house te bereiken want dat heb je zeker nodig. 'S ochtends vroeg oppassen voor de kangoeroes.

Beneden verwachting

mariekeverheij,
    26-5-2013

Wij gingen in mei 2013 voor 2 nachten naar O'Reilly's Rainforest Guesthouse met de verwachting (door internet) dat het een luxe resort zou zijn met fantastisch weids uitzicht. De huizen op palen staan prachtig op de foto. Wij hadden huisje 6, een 'garden view room'. Toen we binnenkwamen was het er ontzettend koud en een kachel was niet aanwezig. Toen we dit meldden bij de receptie kregen we een los kacheltje in onze kamer, maar dit was eigenlijk niet voldoende om de ruimte helemaal behaaglijk warm te krijgen. Het onderhoud van de huisjes vonden wij behoorlijk tegenvallen. Het tuintje bij ons huisje was nogal verwilderd, de balustrade kon zeker wel wat verf gebruiken en in de badkamer was een flinke houtrot aanwezig. Luxe was het allerminst te noemen. Behoorlijk gedateerd. Wij vinden het de 195 euro per nacht die wij betaald hebben, zeker niet waard. De omgeving is prachtig, de weg naar het resort toe is een belevenis op zich.

Mooie lodge midden in natuurpark

Yomina,
    19-10-2012

In september één nacht hier verbleven. Inderdaad een lange weg er heen. Op dat moment waren er ook bosbranden, dus de terugweg was spannend of we wel naar bendene mochten rijden. Mooi en ruime kamer. Mooi ingericht. Prima bedden. Koffie/theezet mogelijkheden. Birdwalk 's morgens is echt de moeite waard. Ook de Tree Top trail is leuk. Gegeten in de "bar". Tapasschotel van 22 dollar is echt heel lekker en bijna genoeg voor twee personen. Ontbijt is erg duur: 29,50 dollar.

Géén TV!

Raymond,
    14-3-2012

Hut 21 heeft 2 prima bedden, koelkast, k&thee, plafondventilator, electrische kachel, zitje en balkonnetje met bankje.

Geen airco, geen safe en geen tv en geen magnetron. Het enige restaurant moet je van te voren reserveren en is aan de prijs. Alleen s'middags kun je bij de snackbar terecht.

Ruime, maar gehorige kamer.

Klein beetje vergane glorie maar dan wel midden in een nationalpark!

Fantastische plek

boudewijn,
    19-1-2012

Ik heb hier enkele dagen overnacht in een van de houten lodges. Het is bijzonder sfeervol.

BinnaBurra ligt op een heuvel met een fantastisch uitzicht. Het licht in een natuurpark met diversiteit in flora en fauna. Er zijn veel mogelijkheden om te wandelen, daarnaast zijn er nog diverse andere activiteiten mogelijk.

BinnaBurra biedt je de mogelijkheid om even in een oase van rust te zijn, in een fantastische omgeving

Lamington Nationaal Park scoort een 9 uit 10, op basis van 2 reviews