Hotel Playa Concha Resort

Australië, Queensland, Hervey Bay

8Fantastisch

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Playa Concha Resort voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Playa Concha Resort

• 6Arjan24-01-2006

Bij aankomst denk je "waar ben ik nu in terecht gekomen". Pand ziet er een beetje gewoontjes en weinig sfeervol uit. Service is goed. Kamer bleek niet in orde, vervolgens mochten we zelf een andere kamer uitzoeken, geen probleem dus! Liggen is prima, veel restaurants in de buurt. Prima uitvalsbasis voor de 'walvisjacht' en een bezoek aan Fraser Island.

Anders

• 10P. Teeuwisse28-12-2003

geweldige accomodatie met geweldige service we waren er in onze zomer ( hun winter) en hadden ee fantastisch appartement voor een lage prijs

Anders

0 tips over Hotel Playa Concha Resort