Hotel Playa Concha Resort

Hotel Playa Concha Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Playa Concha Resort voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Playa Concha Resort in het Nederlands

2006

Bij aankomst denk je "waar ben ik nu in terecht gekomen"

Arjan
24-1-2006

Bij aankomst denk je "waar ben ik nu in terecht gekomen". Pand ziet er een beetje gewoontjes en weinig sfeervol uit. Service is goed. Kamer bleek niet in orde, vervolgens mochten we zelf een andere kamer uitzoeken, geen probleem dus! Liggen is prima, veel restaurants in de buurt. Prima uitvalsbasis voor de 'walvisjacht' en een bezoek aan Fraser Island.

Gereisd Anders in januari 2006
2003

geweldige accomodatie met geweldige service we waren er (

P. Teeuwisse
28-12-2003

geweldige accomodatie met geweldige service we waren er in onze zomer ( hun winter) en hadden ee fantastisch appartement voor een lage prijs

Gereisd Anders in december 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Playa Concha Resort in Hervey Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Playa Concha Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.