Hostel Next Backpackers

HostelWeer vandaag26°10°
Hostel Next Backpackers

We hebben een aantal aanbieders voor Next Backpackers voor je op een rij gezet:

1 review over Hostel Next Backpackers in het Nederlands

Hostel Next Backpackers ligt een paar stappen van het rustige strand en midden in het rustige centrum. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ze kunnen allerlei excursies voor je boeken, maar ook een volgend hotel/hostel als je wilt.Voor elke dagtocht wordt je voor bij het hostel opgepikt en weer terug gebracht. Het is een ideale uitvalsbasis voor bijvoorbeeld whale watching in de maanden augustus t/m november omdat de meeste whales in de wateren bij Hervey Bay verblijven.

's ochtends kan je voor Aud 2,= een eenvoudig ontbijt maken in de keuken. De kamers zijn voor prive gebruik te reserveren en zijn schoon en goed uitgerust met een kleine badkamer (douche/toilet/wastafel). Je kan gebruik maken van internet en wasmachine/droger/strijkbout tegen een kleine vergoeding. Er is een gratis filmzaal aanwezig waar je video's kan bekijken (een paar honderd om uit te kiezen). Fietsen zijn er ook te huur. Ze zijn niet van bijzonder goed comfort dus lange tochten raad ik niet aan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Next Backpackers in Hervey Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Next Backpackers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Next Backpackers scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.