Hervey Bay

Reviews over Hervey Bay

Leuke plaats

Jop M
    12-11-2011

Leuke plaats met mooi strand. We stonden op een camping direct aan het strand. Helemaal super. Vanuit Hervey Bay kan je een mooie tour maken naar Frase Island met Unique Fraser tours en een whale watch met de Whale Song.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke plaats

menno
    27-2-2011

Hervey Bay is een heerlijke plaats. Mooie stranden, meer dan 300 dagen zon per jaar en een goede uitvalsbasis voor een excursie naar Fraser Island. We hebben op een camping gestaan direct aan het strand. Het wemelde er van de prachtige vogels en zodra de zon onder gaat trekken er duizenden vleermuizen over de camping. Erg indrukwekkend!!

Gereisd Met partner in januari 2011

Helemaal top!!! Inderdaad een verademing na Surfers En ja,

Heleen
    26-3-2006

Helemaal top!!! Inderdaad een verademing na Surfers Paradise... En ja, het is inderdaad een ingedommeld stadje. Maar dat is juist wel leuk. Je kunt 's ochtend vroeg aan het strand gaan joggen. Als je mazzel hebt dan zie je dolfijnen. Als je in Hervey bent moet je écht naar Fraser Island. Helemaal top. Overweldigende natuur, dingo's gezien. Gewoon een hele ervaring... Het grootste zandeiland ter wereld. Lake Wabby en EliCreek moet je gewoon gezien hebben... Wil je info? Mail me maar...

Gereisd Anders in maart 2006

Rustig, een beetje ingedommeld plaatsje

Jan-Joost de Weijer
    6-7-2005

Rustig, een beetje ingedommeld plaatsje. Wat een verademing na Surfers' Paradise! Aardig motelletje aan de Esplanade, met uitzicht (door de bomen) op zee. Je kunt vanaf het vliegveld met Fraser Island Airways in een klein eenmotorig vliegtuig naar Fraser Island vliegen. Daar land je dan op het strand, vlak bij Eurong. er is een combinatie mogelijk met een 4wd, die daar dan voor je klaar staat. Een waanzinnige ervaring!

Gereisd Anders in juli 2005
Hervey Bay scoort een 7,7 uit 10, op basis van 11 reviews