Sorteren

Reviews over Heron Island

Duikers paradijs

govaert tania
    31-5-2010

Er zijn 2 types van kamers, normale hotelkamer en een soort bungalo die je met meerdere (vreemde) personen kan betrekken. Deze laatsten zijn zeer basis, de hotelkamers zijn netjes en voorzien van het nodige comfort. Als je houdt van de onderwaterwereld kan je het hier niet beter treffen, één van de mooiste duikstekken ter wereld. Er wordt op het eiland(tje) ook aan biologisch onderzoek gedaan, dus alles is vrij eco. Geen wekker nodig want de grote populatie vogels zorgen voor het ochtendconcert!

Restaurant is zeer goed, wetende dat alles toch een heel eind weg is van de bewoonde wereld. Transfer met de helicopter een aanrader.

wij waren hier in juni van dit jaar en hebben echt genoten

Janine
    9-11-2007

wij waren hier in juni van dit jaar en hebben echt genoten. Het is een super eiland om te snorkelen/duiken er is onderwater zoveel moois te zien zoals schildpadden, roggen, haaien en vele soorten vissen. Op het eiland zitten vele soorten vogels. De kamers zijn standaard ingericht, maar je hebt hier ook verder niets anders nodig dan een bed en een douche!

Ga vooral heen of terug (of natuurlijk beide) met de helicopter, je hebt dan echt een spectaculair uitzicht over het Great Barrier Reef.

Voor natuurliefhebbers en duikers! Echt super

Wim
    19-10-2006

Voor natuurliefhebbers en duikers! Echt super. In november/december komen na zonsondergang de schildpadden op het strand om eieren te leggen. Veel vogels, roggen en prachtig rif. De hotelkamers zijn prima, weinig overbodige luxe. Het eten is prima.

Heron Island scoort een 9,3 uit 10, op basis van 4 reviews