Hotel Hayman

9.2Fenomenaal

Australië, Queensland, Hayman

Op vakantie geweest naar Hayman?

9.2Fenomenaal

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

5 reviews over Hotel Hayman

• 8wim24-01-2009

Mooi maar prijzig

Mooie plek, maar weinig activiteiten op het eiland, echt iets voor honeymoners. Het is het enige hotel op het eiland, worden nu wel luxe appartementen gebouwd. kamers zijn luxe en ruim, groot balkon. Ontbijt is uitstekend en inclusief. Wel duur ca. € 400 per nacht. Mooi strand en gratis surfen, zeilen in de ochtend. Bij eb kun je niet zwemmen.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 8Robert Berends12-08-2007

Het is het meest luxe resort wat je vanuit Airlie Beach (Queensland) kunt bereiken. De rich en shameless laten zich met een helicopter naar de lunch brengen. Voor australische bruidsparen is het een luxe hoogtepunt. IT bedrijfen verwennen hun medewerkers met een weekendje Hayman. Onze tip: boek pas in Airlie Beach en kijk naar de speciale aanbiedingen.

Gereisd met partner in september 2005

• 10Erik de Jonge07-08-2007

In de Whitsunday's ligt Hayman island, met gelijknamig reosrt. Een luxe resort, alleen de reis ernaar toe is al een belevenis.Je vaart langs meerdere eilanden van de whitsunday's. De kamers zijn enorm en luxe, het eten is voortreffelijk, het strand is wit de zee blauw, de kaketoe's ontbijten mee. Alles wat je van paradijs kunt verwachten is hier aanwezig. Het enige nadeel is de prijs, het is niet goedkoop, maar voor alles wat je krijgt kun je dat ook niet verwachten. Wij hebben hier maar 2 nachten doorgebracht aangezien onze reis verder ging, maar iedereen die in de buurt is raden wij het aan. Een woord: Prachtig

Gereisd met partner in januari 2007

• 10Maxx12-02-2007

Ben hier geweest in januari 2007. Een superdeluxe fantastisch resort. Eten en drinken is niet goedkoop, maar je krijgt absoluut waar voor je geld. Het visbuffet is het beste wat ik ooit heb geproefd. Alle restaurants zijn overheerlijk. Het strand is prachtig. Jammer alleen dat je niet mocht zwemmen zonder pak vanwege de gevaarlijke boxjelly fish. Het zwembad is prachtig. Gratis handdoekenservice. Alle sporten, tennis, badminton, de gym, snooker, golf en watersporten zijn gratis. Het resort was niet overvol en er hing een zeer relaxte, exclusieve sfeer. Er waren zeer weinig kinderen. Een geweldige bestemming. Vooral voor honeymooners! Als je deze bestemming kiest voel je je op en top rijk!

Gereisd in februari 2007

• 10Remko27-05-2005

Een werkelijk fantastisch hotel, voor iemand die iets absoluut bijzonders wil. De enige accomodatie op het eiland. Op en top luxe, aan werkelijk niets ontbreekt het hier. Zeer veel persoonlijke aandacht, de gasten worden hier op hun wenken bediend. Het eiland is te bereiken met de boot (via het hotel te boeken) of per watervliegtuig. De kamers zijn prachtig, mooi uitzicht, goed onderhouden en schoon. Vanuit het hotel zijn vele excursies mogelijk, zowel in kleine groepen als prive (snorkelen, duiken, rondvluchten, golf, prive diners etc.). Het hotel is niet goedkoop, maar als je echt iets speciaals wilt doen is dit het juiste adres !

Gereisd in mei 2005

Hotel Hayman info