Hotel Tangalooma Wild Dolphin Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Tangalooma Wild Dolphin Resort voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Tangalooma Wild Dolphin Resort in het Nederlands

Paradijs eiland

Kris, 26-5-2009

Zeer mooie eiland. Veel activiteiten zowel dure als goedkope. Met een gunstige koers is alles toch vrij betaalbaar te noemen. De kamer was lekker groot en schoon.

De mogelijkheid om dolfijnen te voeren is the thing to do. Quad rijden, zand-surfen en snorkelen zijn 1 van de vele activiteiten. Genieten van de natuur kan daar in alle rust. Eetmogelijkheden vond ik wat beperkt.

prachtig eiland

Dory de Vlaming, 2-8-2008

Geweldig vakantie resort, hotelkamers zijn goed en rustig gelegen. Veel te doen op het eiland, activiteiten zijn erg duur maar zeker de moeite waard. Het enige wat verbeterd zou moeten worden is de accommodatie van de eetgelegenheden, komt te eenvoudig over. Als dit wat luxer zou zijn dan is het een paradijs.

Wij zijn in augustus geweest vorig jaar en waren wel de enige europeanen, Overige gasten waren allemaal aziaten maar zijn heel vriendelijke mensen, totaal geen last van gehad.

Wij gaan er zeker nog eens naar terug.

Prachtig gelegen aan het strand, kamer was redelijk,maar

Wietse en Janneke van Houten, 24-11-2007

Prachtig gelegen aan het strand, kamer was redelijk,maar niet spectaculair. Het is een groot resort met allerlei mogelijkheden (soms wel een beetje (te) commercieel.

Verder een heel mooi eiland met een prachtige natuur en mooie stranden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tangalooma Wild Dolphin Resort in Hamilton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tangalooma Wild Dolphin Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tangalooma Wild Dolphin Resort scoort een 7 uit 10 op basis van 4 reviews.