Hotel Tangalooma Wild Dolphin Resort

Hotel Tangalooma Wild Dolphin Resort

7Goed

Australië, Queensland, Hamilton

Op vakantie geweest naar Tangalooma Wild Dolphin Resort?

7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Tangalooma Wild Dolphin Resort voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

4 reviews over Hotel Tangalooma Wild Dolphin Resort

• 9Kris26-05-2009

Paradijs eiland

Zeer mooie eiland. Veel activiteiten zowel dure als goedkope. Met een gunstige koers is alles toch vrij betaalbaar te noemen. De kamer was lekker groot en schoon. De mogelijkheid om dolfijnen te voeren is the thing to do. Quad rijden, zand-surfen en snorkelen zijn 1 van de vele activiteiten. Genieten van de natuur kan daar in alle rust. Eetmogelijkheden vond ik wat beperkt.

Zakelijk gereisd in april 2008

• 9Dory de Vlaming02-08-2008

prachtig eiland

Geweldig vakantie resort, hotelkamers zijn goed en rustig gelegen. Veel te doen op het eiland, activiteiten zijn erg duur maar zeker de moeite waard. Het enige wat verbeterd zou moeten worden is de accommodatie van de eetgelegenheden, komt te eenvoudig over. Als dit wat luxer zou zijn dan is het een paradijs. Wij zijn in augustus geweest vorig jaar en waren wel de enige europeanen, Overige gasten waren allemaal aziaten maar zijn heel vriendelijke mensen, totaal geen last van gehad. Wij gaan er zeker nog eens naar terug.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 7Wietse en Janneke van Houten24-11-2007

Prachtig gelegen aan het strand, kamer was redelijk,maar niet spectaculair. Het is een groot resort met allerlei mogelijkheden (soms wel een beetje (te) commercieel. Verder een heel mooi eiland met een prachtige natuur en mooie stranden.

Gereisd in november 2007

0 tips over Hotel Tangalooma Wild Dolphin Resort