Appartement Whitsunday Holiday

Appartement

We hebben een aantal aanbieders voor Whitsunday Holiday voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Whitsunday Holiday in het Nederlands

Prima appartement met fantastisch uitzicht

Maxx
1-2-2011

Deze appartementen zijn heel ruim van opzet. Hoewel niet echt modern zijn ze goed uitgerust en schoon. Elk appartement heeft een prachtig uitzicht op zee (onderbroken door palmbomen. De balkons zijn heel ruim voorzien van ligstoelen, tafel en zitstoelen. De lokatie is prima (het eiland is ook niet erg groot dus overal zit je wel goed). Er rijdt een gratis bus elk kwartier naar de haven maar het is ook niet ver lopen (klein kwartiertje tegen een aardig heuveltje op). Het is duur op het eiland. Ook zelf koken is niet goedkoop. Maar er is een goede fish and chips winkel en een bakkerij. De pub in de haven heeft goede maaltijden en is goed geprijsd! Reserveer op tijd voor de restaurants anders heb je pech. Het mooiste van deze appartementen is de ruimte en het prachtige uitzicht!

Gereisd Met partner in januari 2011

Appartement info

• Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand< 25 m
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiOp de kamer

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenGolfbanen
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Whitsunday Holiday in Hamilton Island, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Whitsunday Holiday zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.