Hotel Hamilton Reef View

Hotel aan zeeWeer vandaag21°16°
Hotel Hamilton Reef View
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Hamilton Reef View voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Hamilton Reef View in het Nederlands

Goed hotel op erg bijzondere locatie

Steffannijmeijer
14-7-2012

Adembenemend uitzicht vanaf de bovenste verdieping. Eb en vloed dat tussen de koraaleilanden doorspoelt. Kamer zijn lekker ruim en goed. Pas op dat je deuren niet open laat staan, de vogels zijn zo binnen om alles wat eetbaar is optie eten. Leuke lounge en bar beneden waar ze heerlijke cocktails maken.

Gereisd Met partner in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

verrassing!!

bianca
12-10-2009

na een praatje met een medewerker van het boekingsbureau in Airliebeach, waarin we vertelden dat dit onze honeymoon was, bleken we bij aankomst op Hamilton Island een upgrade te hebben gehad naar de 15e verdieping van het Reef View hotel: wat fantastisch. Een enorme kamer met heerlijke bedden, een prachtige badkamer, een kleine maar practische keuken met koffiefaciliteiten, een waanzinnig balkon met schuifdeuren én een geweldige uitzicht op het Reef. Het ontbijt wat we konden bijboeken vonden we iets te duur omdat we geen grote ontbijters zijn, maar de gerechten van de roomservice waren niet écht gek duur én erg lekker. Als je de centjes er voor over hebt (of een honeymoon hebt...) een aanrader!

Gereisd Met partner in augustus 2009
2006

Prachtig hotel met een fantastisch uitzicht

Heleen
4-5-2006

Prachtig hotel met een fantastisch uitzicht. Kaketoes of de rand van je balkon, kangeroes hoppen door de tuin. Schitterende kamers, schoon met supergrote bedden en badkamer. De hal van het hotel heeft een prachtige waterval, heel apart. Eten is heerlijk, mensen vriendelijk. Ga hier zeker weer naar toe.

Gereisd Anders in Thu May 04 2006 09:57:45 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ruime kamer met waanzinnig uitzicht over de baai

Bas
30-4-2006

Ruime kamer met waanzinnig uitzicht over de baai. Goede bedden. Kamer oogt mooi, maar wordt niet goed onderhouden, oa verroeste kluis en kapotte bediening van lampen en airco. Elders in Australie is een betere Prijs/kwaliteit te vinden, maar de locatie (eiland zelf) is perfect. Ontbijt buffet is goed.

Gereisd Met partner in Wed Mar 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie kamers heel ruim (tweede verdieping), schoon hele zo

rene en adrienne
16-2-2006

Mooie kamers heel ruim (tweede verdieping), schoon hele mooie badkamer (groot). Lobie was zo lek als wat overal handdoeken voor het inregenen. Ontvangs wat rommelig. daar en tegen wel de moeite waard.

Gereisd Anders in Thu Feb 16 2006 10:45:25 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiOp de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Kapel, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino, Karaoke
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Zeilen
  • BuitensportenGolfbanen, Hiken
  • BalsportenSquash
  • Tennisbaan6, Aanwezig
  • Sport & SpelBowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hamilton Reef View in Hamilton Island, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hamilton Reef View zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.