Hamilton Island

Vakantie in Hamilton Island

We hebben een aantal aanbieders voor Hamilton Island voor je op een rij gezet:

Reviews over Hamilton Island

• 10Steffannijmeijer14-07-2012

Mooiste plek ooit gezien!

Prachtige stranden, mooie eilanden, erg bijzonder is ook het enorme Great barrièr reef iets uit de kust. Het is een eindje er naar toe maar zeker de moeite waard!

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2010

• 10De Koninck Ruth13-11-2009

Prachtig!

dit is de hemel op aarde! Prachtig, niet overbevolkt strand, zeer goede restaurants. Heel gemakkelijk transport (buggy's), vriendelijk personeel;Heel mooie natuur;

• 9Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met partner in november 2009

• 6bianca12-10-2009

leuk voor een keer

We vertrokken vanaf Airliebeach naar Hamiltonisland en betaalden 116 AUD incl overtocht voor een bungalow. Omdat het onze 'honeymoon' was, kregen we een upgrade naar een waanzinnige kamer op de 15e verdieping van het hotel. Op zich is het een leuk eiland met een aardige strand. Gewoon een kwestie van niets doen, luieren en genieten.... meer doe je er in onze ogen ook niet. Wat ons tegen stond waren de vele golfkarretjes die er rond reden: je reed soms in file. Wij huurden toch ook maar zo'n ding, maar als je gewoon jong en fit bent, kan je het ook allemaal prima zien met de voetjes. Verder was alles gewoon flink aan de prijs: het eten, de souvenirs. Maar wel leuk. Voor een keer.

• 7Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur
    • 7Omgeving
    • 7Stranden

Gereisd met partner in augustus 2009

• 10Lia Hoppenbrouwers19-05-2006

Hamilton Island. het paradijs op aarde. Een SCHITTEREND eiland, blauwe zee en witte stranden en PRACHTIGE vogels en een bijzonder mooie natuur. Leuke winkels en prima restaurants. We hopen hier nog eens terug te kunnen komen .( we zijn hier in novmber 2005 geweest)

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Gereisd in mei 2006

• 10Heleen04-05-2006

Hamilton Island is ons droomeiland. Prachtige natuur, waanzinnige uitzichten, restaurants, savonds op het terras met maanlicht op het water, zo super! Golfbuggies ipv auto's. Heel apart maar zo leuk. Dit Island heeft een heel speciaal plekje in ons hart gekregen. We gaan hier zeker weer naar toe.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 9Stranden

Gereisd in mei 2006

• 9rene en adrienne16-02-2006

Klein eilandje maar wel heel gezellig met al die golfkarretjes, weinig auto's maar heel veel van de golfkarretjes. Heel veel kakatoes maar een dag of drie is lang genoeg.

• 5Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Omgeving
    • 6Stranden

Gereisd in februari 2006

• 10Inge14-07-2004

Het paradijs op aarde!!! blauwe zee, witte stranden met palmbomen en daartussen en goeie hangmat.

• 10Cultuur

Gereisd in juli 2004