Hamilton Island

Reviews over Hamilton Island

leuk voor een keer

bianca
    12-10-2009

We vertrokken vanaf Airliebeach naar Hamiltonisland en betaalden 116 AUD incl overtocht voor een bungalow. Omdat het onze 'honeymoon' was, kregen we een upgrade naar een waanzinnige kamer op de 15e verdieping van het hotel. Op zich is het een leuk eiland met een aardige strand. Gewoon een kwestie van niets doen, luieren en genieten.... meer doe je er in onze ogen ook niet. Wat ons tegen stond waren de vele golfkarretjes die er rond reden: je reed soms in file. Wij huurden toch ook maar zo'n ding, maar als je gewoon jong en fit bent, kan je het ook allemaal prima zien met de voetjes. Verder was alles gewoon flink aan de prijs: het eten, de souvenirs. Maar wel leuk. Voor een keer.

Gereisd Met partner in augustus 2009

Hamilton Island

Lia Hoppenbrouwers
    19-5-2006

Hamilton Island. het paradijs op aarde. Een SCHITTEREND eiland, blauwe zee en witte stranden en PRACHTIGE vogels en een bijzonder mooie natuur. Leuke winkels en prima restaurants. We hopen hier nog eens terug te kunnen komen .( we zijn hier in novmber 2005 geweest)

Gereisd Anders in mei 2006

Hamilton Island is ons droomeiland

Heleen
    4-5-2006

Hamilton Island is ons droomeiland. Prachtige natuur, waanzinnige uitzichten, restaurants, savonds op het terras met maanlicht op het water, zo super! Golfbuggies ipv auto's. Heel apart maar zo leuk. Dit Island heeft een heel speciaal plekje in ons hart gekregen. We gaan hier zeker weer naar toe.

Gereisd Anders in mei 2006
Hamilton Island scoort een 9,3 uit 10, op basis van 7 reviews