Green Island

Reviews over Green Island

Waanzinnig leuk

Nicole,
    13-3-2009

Wij wilden niet naar Green Island omdat we dachten dat het super touristisch zou zijn, maar eenmaal geboekt en aangekomen is het in het begin wat vreemd met de dagjesmensen op het eiland maar dan 4uur laatste boot RUST en met je sparkling op het strand, rondje over het eiland, gids tocht. GEWELDIG!! volgende dag met de boot mee om te duiken (goede locatie) en 's avonds weer heerlijk rustig!! prachtige kamers. Kijk uit voor de enorme vogels die het 's ochtends op je ontbijt hebben voorzien. Ook dat gaf weer hilarische taferelen.

Gereisd met partner in maart 2009

Als je als 'dagjesmens' op het eiland komt, is het erg en

Niek Bronswijk,
    2-11-2006

Als je als 'dagjesmens' op het eiland komt, is het erg druk en vol. Als je er een nacht blijft slapen (of meerdere nachten) is het elke keer na 5 uur 's middags en voor 10 uur 's ochtends heel lekker rustig. Je bent dan met ongeveer 70 mensen op het hele eiland!

Gereisd familie in augustus 2006

klein eiland waar nog wat koraal te zien is in de zee

mariska,
    27-1-2006

klein eiland waar nog wat koraal te zien is in de zee. Maar wel heel toeristisch. Er gaan diverse boottochten naartoe dus op momenten dat er net een boot is gearriveerd is het behoorlijk druk. 10 jaar geleden ook al eens geweest en juli 2005 voor 2e keer. Jammer dat het nu nog toeristischer is geworden. Snorkelen is hier goed te doen.

Gereisd anders in Fri Jan 27 2006 10:45:00 GMT+0000 (UTC)
Green Island scoort een 8,7 uit 10, op basis van 3 reviews