Gold Coast

vakanties Gold Coast

We hebben een aantal aanbieders voor Gold Coast voor je op een rij gezet:

Reviews over Gold Coast

• 7joan berends24-03-2008

ik woon ook in de gold coast en ik heel veel iets van af.stranden zijn heel schoon en rustig niet als hier in benidorm waar ik nu zit voor een tijdje.Ik ga niet naar het strand dat is mij teee vol en ook om handdoeken en handoeken te gaan liggen en beroofd te worden. En dat is in australische stranden geen last van.Alleen in surfers paradise moet wel op letten.kirrabeach is de beste strand in mijn omgeving.Palmbeach ook. Burleigh heads zijn de beroemde surf wedstrijden gehouden internationaal. En men kan daar bij reservereing bij de surf club lekker eten. het is echt wel australisch eten. culinaire dinner kennen zij niet echt maar de gezelligheid kan je wel vinden. Over het weer is NU heel erg veranderd op dit moment regent het nu heel erg veel. wel heel erg vreemd voor ons allemaal in australia. Ik ga weer terug eind mei to back home! Verder als mensen willen zien in the gold coast dan is heel erg leuk om naar currumbin sanctury te gaan.dat was het dan. succes Joan.

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met vrienden in april 2007

• 10astridk06-01-2011

prachtig

kan niet mooier the pleace to be .overal waar je kijkt zie je nieuwe dingen de dieren de planten de mensen .dit is het mooiste land op aarde

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 10Cultuur

Gereisd met partner in november 2010

• 9Mr. Bright22-10-2012

Best to visit after school holidays

Not as many people around. Less wait times for theme park rides.

• 8Sfeer in stad
    • 9Omgeving
    • 8Cultuur

oktober 2012

• 7Dave19-01-2014

Weinig te beleven

Veel hoogbouw en fantastische stranden. Verder vinden wij dit niet het mooiste stuk Australie.

• 7Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur
    • 6Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in november 2006

• 8Jac20-04-2004

zeer leuk grote stranden alleen weinig strandstoelen te huur Niet te lang op het strand want de UV stralen zijn sterk

Leuk winkelen

• 7Cultuur

Gereisd in april 2004

• 8Grietje21-11-2011

Blijven hier terugkomen

Wij verbleven in Miami beach Caravan Park. Deze heeft nu in 2011 een andere naam. Maar nog steeds Goldcoast Hwy 2200. Deze keer zijn we naar attractiepark Dreamworld geweest. Tevens zijn er ook wat kanagroes en koala's in het park. Met de laatste kan je gefotografeerd worden. Wel een beetje zielig, want het zijn nachtdieren. Horror restaurant bij Pacific Fair, winkelcentrum. Ook een bezoekje waard, Currimbin sanctuarry bij Coolangatta. Voor de warme dagen attractiepark wet en wild

• 9Omgeving

januari 1998

• 6Jeroen26-01-2007

Veel te toeristisch. De hoge gebouwen aan het strand zijn eigenlijk zonde. Ga liever naar het schitterende achterland. Springbrook NP, Mt Tambourine zijn een bezoek meer dan waard. Wij waren er dezelfde tijd als de 'schoolies', waardoor er weinig kamers in het gebied over waren.

• 5Cultuur

Gereisd met partner in november 2006

• 7Priscilla25-06-2005

Heel leuk om een keer gezien te hebben, persoonlijk vind ik het hier te druk en te massaal, om er langer te blijven.

• 7Cultuur

Gereisd in juni 2005

• 8John28-11-2006

Een schitterende omgeving om er een tijdje door te brengen. Prachtig strand en binnen 15 km. een schitterend achterland.

• 10Omgeving

Gereisd met familie in mei 2006

• 8Rob11-12-2011

perfect for a relaxing break

Although there isn't too much to do around the Gold Coast, yet this is a great spot for a relaxing break with sunshine and beach.....

• 9Sfeer in stad
    • 7Omgeving