Reviews over Georgetown

Goede plek om te overnachten

Ger Jansen,
    21-8-2010

Dit motel zat in onze reis "Outback of the east" van KUONI. De ontvangst bij de receptie was allervriendelijkst, je voelde je meteen erg welkom. Dit geldt overigens voor alle inwoners van Georgetown die we tegenkwamen, zeer hulpvaardig en erg vriendelijk. Het motel ligt ietje buiten het dorp, op een rustig plekje. Ruime koele kamers, schoon en uitstekend verzorgd. Ook het restaurant mocht er wezen, uitstekende maaltijden. Het stadje zelf heeft niet echt veel te bieden, wij maakten een wandeling door de rivier (dat kon gemakkelijk, er zat namelijk geen water in)