Géén boekingskosten

Hotel Mercure Kingfisher Bay Resort

AustraliëQueenslandFraser Island

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Mercure Kingfisher Bay Resort voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 15 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.5FantastischScore uit 15 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

15 Reviews over Mercure Kingfisher Bay Resort

• 9Peter13-02-2012

een belevenis

King Fisher Bay is een ECO resort op Fraser Island, schitterend gelegen in het regenwoud. Er is een groot hoofdgebouw met receptie en 2 restaurants, een groot zwembad ( dat prima wordt onderhouden) met ligstoelen. De kamers liggen in een paar gebouwen, verspreid over het terrein en bereikbaar via paden en boardwalks. Overal prachtige natuur en vooral rust. Restaurant is goed, maar op sommige plaatsen heb je veel last van de airco. Peersoneel is erg vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn groot en voorzien van alle gemakken (hebben zelfs een bubbelbad)

• 8Diana 11-11-2011

Prachtige accomodatie

Kingfisher Bay Resort is een mooie en goed verzorgde accomodatie, die een prachtige ligging heeft, midden in de natuur en op loopafstand van het strand. Kamers zijn prima en schoon, voorzien van een ruime badkamer en groot balkon. Het zwembad is groot en het eten was uistekend. Mooie zitjes waar je 's avonds nog lekker kunt nahangen. Jeeps om naar de andere kant van het eiland te gaan zijn ter plekke te huur.

• 9doortje5424-01-2010

super!

prachtige locatie natuurlijk, heerlijk zwembad, met toezicht van personeel op gedrag in het zwembad..... zwembad water in de winter, juli , was niet echt warm hoor! maar kon nog prima bij 27 graden buiten in de winter.

• 9S. Bleeker12-08-2009

Droomplekje

Wij zijn hier in juli 2009 geweest voor 4 nachten. Wij hadden een villa die in de bomen leek gebouwd. Het had ontzettend veel ruimte. Het resort zelf heeft een lekker en verwarmd zwembad en het strand waar het aan ligt. Je kunt wandelingen maken, maar voor een dag zijn ze op een enkele na te lang. Om het eiland in te gaan moet je over een jeep beschikken. Wij hebben een privetour van 1 dag met een ranger gemaakt, welke ons heel goed is bevallen.

• 8Patrick van der Heiden28-04-2009

Absoluut de moeite waard

Vorig jaar ben ik 5 dagen op Fraser Island geweest en heb in Kingfisher Bay in het backpackers gedeelte gezeten. Vergeleken met het resort zelf (waar je ook toegang tot hebt) is het zeker wel minder.... Maar voor de prijs die ik er voor betaald heb is het n superaccommodatie! Je zit midden in de wildernis op loopafstand van het resort. Ik heb de bustour over Fraser Island er bijgeboekt en je wordt 's ochtends netjes voor de deur opgehaald. Stel je niet teveel vor van het eten, dat was om de 2 dagen weer hetzelfde. Veel luxe mag je dus niet verwachten voor dat geld, maar je hebt absoluut alles wat je nodig hebt! En by the way Fraser Island is zo groot dat je hele dagen weg bent en eigenlijk alleen voor de overnachting in de accommodatie bent. Ik heb in 5 dagen waanzinnig veel gezien (o.a haaien en roggen vanaf Indian Head, de Champagne Pools, Lake McKenzie, Lake Wabby etc..... En de rondvlucht vanaf 75 miles beach is absoluut een must do!!!

• 9Diana08-10-2008

super

2 nachten geweest, doch had ook 2 weken mogen wezen..super accomodatie. Zelf een 4WD gehuurd: beter dan de georganiseerde tours. 2 dagen getuurd naar dingo's, terwijl naast het resort een dingo zijn vaste stek blijkt te hebben. Gaaf eiland, schitterende kamers en badkamer, mooi uitzicht.

• 5Kurt Meier14-07-2008

Massenauflauf

Zu viele grosse Gruppen anwesend, das Resort ist zu gross und völlig überlaufen, man hat in den Restaurants fast keinen Platz. Massenbetrieb. Nicht empfehlenswert.

• 9Christian RC28-04-2008

Het mooiste resort waar we geweest zijn in 3 weken Australie. Omdat alle appartementen vol zaten kregen we voor niks een upgrade naar een villa met alles erop en eraan. De ligging is natuurlijk fantastisch op dit grootste zandeiland van de wereld(!). Je kunt veel activiteiten bijboeken als je wilt of gewoon bij het zwembad hangen. Het eten in de restaurants bij het complex is echt goed maar wel prijzig.

• 8Herman19-01-2008

Spannend resort, met leuke kamers. Na al twee maanden door Australie getrokken te zijn waren we al wat gewend en verwend en daarom waren we niet zo onder de indruk, het is echter absoluut de moeite waard er 3-4 dagen te verblijven. De bustour viel zwaar tegen, hoewel ik denk dat een bustour de minste problemen oplevert. We zagen teveel toeristen vastzitten en geen kant meer opkonden. Dan wordt het graven en hopen dat er een ranger komt die je er na 1 uurtje uittrekt. Rondvlucht boeken die op het strand start en landt is absoluut een must.

• 10monica van der Vorm19-09-2007

Werkelijk een van de mooieste eco accomodaties die ik ken . prachtig. Ons appartement bestond uit 4 verdiepingen ...te mooi.Mooie tours te boeken op het eiland. Aardig en behulpzaam personeel. Prachtig natuur. Ik had hier graag 2 weken willen blijven

Hotel Mercure Kingfisher Bay Resort info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)