Reviews over Eton

Een hele ervaring

Yomina,
    31-10-2012

Als je er heen rijdt en je denkt nu komt er niets meer ik moet terug, dan zit je goed en moet je nog wat verder rijden. Je ziet een huis met veel paarden. Een vriendelijk ontvangst. Je koffers worden met een soort quad naar je cottage gebracht. Zelf loop je dwars door een bos heen en in de middle of nowere staat een houten cottage, helemaal door de eigenaar gemaakt. Er is koud stromend water, licht en gas, verder niet, maar dat heeft echt z'n charme. Er is een buitendouche die je door zelf water warm te maken kunt gebruiken. Het toilet is in de cottage, maar verscholen in een uitgeholde boom. Op de veranda kun je heerlijk van de stilte genieten, er zijn tracks om te lopen en je kunt een kampvuur maken. Back to nature. Wij hebben 's avonds mee gegeten, 25 dollar, vrij duur voor gewoon met de pot mee eten, maar de gastvrijheid maakt het goed. Het ontbijt is 10 dollar en stelt ook niet zo veel voor, maar nogmaals, de mensen zijn erg vriendelijk.