Hotel Marine

Laatste review

Legendarische plek

Rene,
23-10-2009

Hotel/motel ligt aan de Bruce Highway, langs de kust. Eerst heb je het strand, dan de Highway, dan een legendarische bar, daarachter de kamers en daar weer achter een spoorlijn met 's nachts hier en daar een kangoeroe. In het hotel annex motel annex bar wordt overnacht door Truckers, automobilisten op doorreis, losers, winners en toeristen. De kamers bevinden zich achter een lokale bar met veel Live muziek. De bar wordt bezocht door (dronken) locals tesamen met de gasten van het hotel. Af en toe stopt een Truckdriver voor een snelle slok en sigaret. Legendarische ambiance. Perfecte plek voor een Roadmovie. De kamers zelf zijn een beetje ranzig maar daarom juist passend bij de hele setting.

1 review over Hotel Marine in het Nederlands

Legendarische plek

Rene
23-10-2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marine in Cardwell, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.