Cardwell

Reviews over Cardwell

Goed hotel

Grietje,
    15-5-2011

Schoon, fris ruikend. Traditionele kannetje met mel in de koelkast. genoeg voorraad om je eigen koffie en thee te maken. Leuke en behulpzame eigenaars

Gereisd met partner in september 1997

Legendarische plek

Rene,
    23-10-2009

Hotel/motel ligt aan de Bruce Highway, langs de kust. Eerst heb je het strand, dan de Highway, dan een legendarische bar, daarachter de kamers en daar weer achter een spoorlijn met 's nachts hier en daar een kangoeroe. In het hotel annex motel annex bar wordt overnacht door Truckers, automobilisten op doorreis, losers, winners en toeristen. De kamers bevinden zich achter een lokale bar met veel Live muziek. De bar wordt bezocht door (dronken) locals tesamen met de gasten van het hotel. Af en toe stopt een Truckdriver voor een snelle slok en sigaret. Legendarische ambiance. Perfecte plek voor een Roadmovie. De kamers zelf zijn een beetje ranzig maar daarom juist passend bij de hele setting.

Gereisd met vrienden in juli 2003