Kleine hotelsWeer vandaag28°21°
Hotel Daintree Wilderness Lodge

We hebben een aantal aanbieders voor Daintree Wilderness Lodge voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Daintree Wilderness Lodge in het Nederlands

Verrassing in het regenwoud

wtiland
12-5-2010

Schitterend resort in Daintree National Park. Dit kleinschalig resort heeft huisjes met glazen dak zodat je het regenwoud vanuit je bed kan zien. De huisjes zijn allemaal losstaand en beschikken over een veranda. Heerlijk om 's avonds van de geluiden te genieten. In het hoofdgebouw is er van alles te bestellen en er is een uitstekende keuken. Er is een klein zwembad waar je lekker in kan relaxen. Tevens is er een wandelroute uitgezet door het regenwoud met een brochure waarop uitleg gegeven wordt over de verschillende bomen e.d. Prima uitvalsbasis voor al het moois wat het Cape Tribulation regio te bieden heeft.

Gereisd Met partner in juli 2003

• ZwembadAanwezig, Jacuzzi

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen
  • BuitensportenGolfbanen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Daintree Wilderness Lodge in Cape Tribulation, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Daintree Wilderness Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.