Hotel Coconut Beach Rainforest Resort

Hotel Coconut Beach Rainforest Resort

8,3

3 reviews over Hotel Coconut Beach Rainforest Resort in het Nederlands

2008

inderdaad schitterende ligging, midden in de rainforest. restaurant blinkt niet uit in service; men wil het te goed doen (komen wel 3 keer vragen of je je keuze al gemaakt hebt), maar er is geen communicatie tussen personeel. Dus krijg je òf 2 keer je eten òf je wacht tot je omvalt van de honger.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2007

De ligging van de lodge is uniek, het regenwoud en Great Barrierreef. Helaas is de lodge ver weg van Port Douglas dat je er weinig kan doen.Dus mensen die rust zoeken, perfecte locatie. De kamers leuk en proper, twee verwarmde zwembaden, het eten op zijn Australisch: lekker, maar geen hoogvlieger.Maar er is een totaal gebrek aan communicatie tussen het ganse personeel! In het restaurant komen ze drie keer je menu opnemen, bestel je een fles wijn, dan komt die in veelvoud toe en de afrekening aan de receptie is een catastrofe! Drie kwartier doen ze erover om wat lunches en drankjes samen te rekenen. Men geraakt er echt niet uit, met gevolg dat wij minder dan de helft betaald hebben dan we geconsumeerd hebben omdat ze gewoonweg de briefjes niet vonden. En dat geldde voor alle gasten.Als ze zo voort doen blijft dit resort geen jaar meer bestaan.

Gereisd Met partner in Sun Aug 19 2007 12:32:55 GMT+0000 (UTC)
2005

Ben hier in 2002 geweest, en vond het een zeer mooi park,

Priscilla
25-6-2005

Ben hier in 2002 geweest, en vond het een zeer mooi park, keurig netjes.

Gereisd Anders in juni 2005

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Coconut Beach Rainforest Resort in Cape Tribulation, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Coconut Beach Rainforest Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.