Cape Tribulation

Reviews over Cape Tribulation

Paradijs

Bart,
    1-8-2010

Zoals voorgaande reacties, dit is de plek waar je echt geweest moet zijn als je een reis door Australie maakt. Houdt wel rekening met het seizoen dat je erheen gaat, omdat het er tropisch is! Ik was net achter het regenseizoen aan en het was er schitterend, prachtige stranden, overal regenwouden en ik had het gevoel dat het er helemaal niet zo toeristisch was. We liepen als enige over het beroemde strand! Overal waar je komt heb je prachtige uitzichten, wandelingen door het regenwoud en altijd weer kom je terug bij de kust!

Gereisd met vrienden in januari 2010

Jammer van het stingerseizoen, waardoor we niet in de Deze

Jeroen,
    24-1-2007

Jammer van het stingerseizoen, waardoor we niet in de oceaan konden zwemmen. Deze nodigt namelijk wel uit. Omgeving is schitterend met blauwe water, gele stranden en groene heuvels. Vanaf Cape Tribulation hebben we een schitterende Great Barrier Reef cruise gemaakt. Heerlijk kunnen snorkelen en veel van de onderwaterwereld kunnen zien. Er is heel veel te doen, dus blijf er zeker meer dan 1 dag.

Gereisd met partner in november 2006

Echt een heel prachtig gebied

mariska,
    27-1-2006

Echt een heel prachtig gebied. Het regenwoud loopt tot op het prachtige strand. Je waant je in het paradijs. Ondanks dat er veel toeristen naar toe gaan waanden wij ons alleen op het strand. Het is ook niet verstandig om hier in zee te gaan zwemmen ivm jelly fish en stingers maar ook zoutwaterkrokodillen. Dit moet je eens in je leven gezien hebben.

Gereisd anders in Fri Jan 27 2006 10:51:30 GMT+0000 (UTC)

prachtige plek, wij zijn vanaf hier het barrier reef om te

anita,
    25-12-2005

prachtige plek, wij zijn vanaf hier het barrier reef opgegaan om te snorkelen prachtig en een ontzettend leuk team op de boot die ons wegwijs maakte. hier moet je zeker een paar dagen naar toe. wij zaten in een schitterende lodge in het regenwoud aan het strand

Gereisd anders in december 2005
Cape Tribulation scoort een 9,1 uit 10, op basis van 7 reviews