Cape Tribulation

We hebben een aantal aanbieders voor Cape Tribulation voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Cape Tribulation voor je op een rij gezet:

Reviews over Cape Tribulation

• 10mariska27-01-2006

Echt een heel prachtig gebied. Het regenwoud loopt tot op het prachtige strand. Je waant je in het paradijs. Ondanks dat er veel toeristen naar toe gaan waanden wij ons alleen op het strand. Het is ook niet verstandig om hier in zee te gaan zwemmen ivm jelly fish en stingers maar ook zoutwaterkrokodillen. Dit moet je eens in je leven gezien hebben.

• 1Uitgaanslevenn
    • 10Stranden

Gereisd in januari 2006

• 8Jeroen24-01-2007

Jammer van het stingerseizoen, waardoor we niet in de oceaan konden zwemmen. Deze nodigt namelijk wel uit. Omgeving is schitterend met blauwe water, gele stranden en groene heuvels. Vanaf Cape Tribulation hebben we een schitterende Great Barrier Reef cruise gemaakt. Heerlijk kunnen snorkelen en veel van de onderwaterwereld kunnen zien. Er is heel veel te doen, dus blijf er zeker meer dan 1 dag.

• 5Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in november 2006

• 9natalja01-08-2012

zonnig, gezellig, leuk

Uitstekende plek om vandaan naar het Great Barrier Reef te gaan. Heerlijk snorkelen maar boek wel op tijd!

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

juli 2012

• 9lamers4919-09-2012

Schitterende rustgevende omgeving

Een must voor iedereen die queensland bezoekt.

• 5Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met vrienden in oktober 2005

• 9anita25-12-2005

prachtige plek, wij zijn vanaf hier het barrier reef opgegaan om te snorkelen prachtig en een ontzettend leuk team op de boot die ons wegwijs maakte. hier moet je zeker een paar dagen naar toe. wij zaten in een schitterende lodge in het regenwoud aan het strand

• 7Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur

Gereisd in december 2005

• 10Corrie24-01-2005

Hemel op aarde!.De enige plek op aarde waar het regenwoud tot op het strand loopt.Jammer dat zoveel toeristen deze plaats in een dag willen bekijken.Trek er gerust een aantal dagen voor uit.

• 8Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Stranden

Gereisd in januari 2005

• 9Bart01-08-2010

Paradijs

Zoals voorgaande reacties, dit is de plek waar je echt geweest moet zijn als je een reis door Australie maakt. Houdt wel rekening met het seizoen dat je erheen gaat, omdat het er tropisch is! Ik was net achter het regenseizoen aan en het was er schitterend, prachtige stranden, overal regenwouden en ik had het gevoel dat het er helemaal niet zo toeristisch was. We liepen als enige over het beroemde strand! Overal waar je komt heb je prachtige uitzichten, wandelingen door het regenwoud en altijd weer kom je terug bij de kust!

Gereisd met vrienden in januari 2010