Reviews over Cape Tribulation

B&B op Cape tribulation

Yomina
    28-10-2012

Wij sliepen twee nachten in deze accomodatie. Hartelijk ontvangst. De lodges liggen ruim uit elkaar met een gezellige veranda er voor. Het is schoon en lekkere bedden. Geen koelkast of koffiezet mogelijkheden.

Je ontbijt in een gezamelijke keuken. Wij "troffen"het dat er twee gezinnen ook gebruik maakten van de keuken. Daar door moesten we 's morgens wachten met ontbijten totdat zij klaar waren. Daarna moest je zelf je ontbijt bij elkaar zoeken, wat lastig was omdat je niet wist wat van de andere gezinnen was of van daar. Uiteindelijk bleek het ontbijt te bestaan uit wat brood (geen rooster kunnen vinden) fruit, koffie/thee en zelfgemaakte jam. Meer was er niet. Wij vonden dit nogal schraal.

Een eigentijdse "boshut"

lamers49
    19-9-2012

Wij waren met 8 personen en hadden 4 "boswoningen". Hebben het hier reuze naar ons zin gehad. Cape Tribulation geeft een gevoel van eindeloosheid. Hebben wandelingen gemaakt over de uitgestrekte stranden met o.a. Een mangrove bos en uitzicht op het Rif.

Verrassing in het regenwoud

wtiland
    12-5-2010

Schitterend resort in Daintree National Park. Dit kleinschalig resort heeft huisjes met glazen dak zodat je het regenwoud vanuit je bed kan zien. De huisjes zijn allemaal losstaand en beschikken over een veranda. Heerlijk om 's avonds van de geluiden te genieten. In het hoofdgebouw is er van alles te bestellen en er is een uitstekende keuken. Er is een klein zwembad waar je lekker in kan relaxen. Tevens is er een wandelroute uitgezet door het regenwoud met een brochure waarop uitleg gegeven wordt over de verschillende bomen e.d. Prima uitvalsbasis voor al het moois wat het Cape Tribulation regio te bieden heeft.

prachtige baai, gezellige sfeer

cindy
    4-1-2010

Dit beachhouse ligt aan het strand van het mooie cape Tribulation. Vanaf dit strand gaat een catamaran dagelijks naar het Great Barrier reef. tevens organiseren ze allerlei andere excusrsies. De huisjes liggen in het tropisch regenwoud. Het park is goed aangelegd, en ze hebben een gezellig overdekt restaurant met terras waar je even kunt inloggen voor internet,of je pakt een van de bordspellen voor een spelletje.

wij verbleven in de goedkoopste variant huisje met eigen voorzieningen, oftewel de Escape Family Room. Alles is schoon. Je hebt ook backpackers accomodatie met gezamelijke keuken.

De ligging van de lodge is uniek, het regenwoud en Great

Manuela Beyens
    19-8-2007

De ligging van de lodge is uniek, het regenwoud en Great Barrierreef.

Helaas is de lodge ver weg van Port Douglas dat je er weinig kan doen.Dus mensen die rust zoeken, perfecte locatie.

De kamers leuk en proper, twee verwarmde zwembaden, het eten op zijn Australisch: lekker, maar geen hoogvlieger.Maar er is een totaal gebrek aan communicatie tussen het ganse personeel! In het restaurant komen ze drie keer je menu opnemen, bestel je een fles wijn, dan komt die in veelvoud toe en de afrekening aan de receptie is een catastrofe! Drie kwartier doen ze erover om wat lunches en drankjes samen te rekenen.

Men geraakt er echt niet uit, met gevolg dat wij minder dan de helft betaald hebben dan we geconsumeerd hebben omdat ze gewoonweg de briefjes niet vonden. En dat geldde voor alle gasten.Als ze zo voort doen blijft dit resort geen jaar meer bestaan.

Cape Tribulation scoort een 9,1 uit 10, op basis van 7 reviews