Géén boekingskosten
AustraliëQueenslandCairnsHotels CairnsHotel Tropical Queenslander

Hotel Tropical Queenslander

AustraliëQueenslandCairns

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Tropical Queenslander voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 4 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.5GoedScore uit 4 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

5 Reviews over Tropical Queenslander

• 6bianca13-10-2009

zonde...

op zich is dit hotel een mooi hotel, met leuke en ruime appartementen mét balkon, maar in beide kamers die we hebben gehad, bleek een flinke opknapbeurt nodig: koelkast aan onderzijde verrot, aanrechtblad vol schade, herrie uit de airco. Het ligt op ca 15 min lopen vanaf het centrum en heeft een eigen P-plaats. Vriendelijke medewerkers.

• 7Jeanette18-01-2008

De kamers zijn riant. 1e kamer die wij kregen was goed ingericht, maar de 2e, waar we 6 nachten hadden geboekt was duidelijk veel ouder. Veel dingen was versleten of deden het gewoon niet zoals de kookplaat. De service liet te wensen over. Is ons beloofd alles te herstellen, maar is niet nagekomen. De vliegtuigen komen heel laag over vliegen bij het landen, wat geldt voor alle hotels boven het centrum. Je kunt bijna de mensen in het vliegtuig zien zitten. Als je vaak op een terras wilt zitten, dan zou ik dichter bij de het centrum gaan zitten. 20 minuten lopen doe je ook niet 2 keer op een dag, vooral als het heel warm en benauwd is. Een taxi kan tussen AUS$ 6,50 en 9,50 kosten. waar het verschil aan ligt hebben niet goed kunnen achterhalen.

• 8Joyce07-08-2007

Goed en gezellig kleinschalig hotel. Twee zwembadjes (voldoende), BBQ´s om te gebruiken en goed ontbijtrestaurantje met vriendelijke kok. Vriendelijke en hulpvaardige dames aan de balie. Goede sfeer! Het hotel ligt 20 minuten lopen van het centrum, de bushalte ligt op 5 minuten loopafstand en is goedkoop.

• 7andrea06-10-2004

Prima acco, maar bekijk wel eerst de beschikbare kamer even. De tweede keer dat wij hier verbleven kregen we een kamer toegewezen waar praktisch geen daglicht binnenkwam en dat is als je langer verblijft niet echt prettig. Wij bleven maar 1 nachtje dus was het niet onoverkomelijk, maar de eerste keer was de kamer een stuk beter! Het is best wel een stukje lopen naar het centrum van Cairns en er komen regelmatig vrij luidruchtige vliegtuigen over, maar ik weet niet of dat elders in Cairns veel beter is (Cairns is niet zo heel groot dus misschien hoor je het overal wel). Cairns is verder een leuk stadje!

• 9Leo en Annelies04-05-2004

Perfect hotel. De service is extreem goed. Het eten ook. Doe de kok "Lee" de groeten. Voor weinig geld een goed hotel op rustige lokatie op +/- 20 minuten lopen van het centrum. Taxi kost +/- 6 dollar

Hotel Tropical Queenslander info

• Room serviceBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)