Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

4 Reviews over The Cairns

• 7P. Wolf21-02-2010

Prima hotel, slecht ontbijt

The Hotel Cairns is een prima, compleet hotel. Het resaurant heeft een prijs gekregen voor beste in 2008. Wat ons betreft is dit niet voor het ontbijt dit kun je beter aan de boulevard gaan halen.

• 8Martin en Diane10-11-2009

Goed hotel voor een paar dagen Cairns

Wij hebben 1 nachtje doorgebracht in het hotel. We hadden de Plantation Room. Ook dit was een superruime kamer. Netjes en modern ingericht. De badkamer was wat ouder, maar wel schoon. Het ontbijt was super! Veel keus. Verder op loopafstand van Cairns. Prima hotel voor een paar daagjes in Cairns.

• 8Martijn & Martine28-08-2009

Goed hotel nabij de Esplanade!

Wij hebben een week in dit hotel doorgebracht tijdens ons verblijf in Cairns en het is ons prima bevallen. De kamer die wij hadden geboekt (Tower Room) was een stukje groter dan de standaardkamer en was netjes ingericht. De badkamer was iets gedateerd, maar wel schoon. Wij hebben absoluut geen overlast van andere gasten gehad en door de ligging van het hotel heb je ook geen last van het uitgaanspubliek. De receptie is de hele dag en nacht bezet en hulpvaardig, je kunt gratis internetten bij de receptie en handdoeken lenen als je naar het Reef gaat. Het ontbijt was geweldig goed, uitgebreider kan haast niet en een gezellig restaurant om relaxed aan tweepersoons tafeltjes te ontbijten. Stel je van het zwembad overigens niets voor. Als je uitgebreid wil zwemmen ben in 5 minuten bij het zwembad op de Esplanade.

• 6Siete29-11-2008

Dit hotel zeker niet meer

Het hotel ligt vlakbij the Esplanade. De kamers zijn goed ingericht maar zijn erg donker. Je bent verplicht een lamp aan te doen. Dit wordt veroorzaakt door begroeiing of muren. Als je pech hebt heb je kakkerlakken in de badkamer.De mensen aan de receptie zijn niet bepaald hulpvaardig en een tikje onvriendelijk. Dit hotel wordt voornamelijk gebruikt als doortrekkershotel van groepreizen. s-Ochtends vroeg (6.00 uur) is het erg luiddruchtig. Het zwembad is erg klein en . Ik zou de volgende keer zeker een ander hotel nemen

Hotel The Cairns info

• WasseretteBeschikbaar

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)