Hotel The Balinese

Kleine hotelsWeer vandaag31°23°

We hebben een aantal aanbieders voor The Balinese voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel The Balinese in het Nederlands

dicht bij centrum

bianca
21-10-2009

Nette kamer met eigen P-plaats voor de deur. Beetje vreemde indeling, wel een 3e bed beschikbaar. Sommige dingen zijn zeker aan een opknapbeurt toe. Weinig ophangmogelijkheden voor de handdoeken in de doucheruimte. vrij gehorig. Simpel maar net ontbijt, wat bestaat uit 'pak maar uit de kast of van de tafel': brood, granen, melk, sinaasappelsap etc. Klein zwembad, foto van de folder is van het 'gemeentelijk' zwembad aan de Esplanade een paar KM verderop. Men adverteert met 'gratis internet'. Klopt, maar dat bestaat uit één PC in de gezamenlijke keuken. Geen draadloos dus. Gratis vervoer naar het vliegveld. Wij betaalden 110 AUD per nacht.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Balinese in Cairns, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Balinese zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.