Hotel Skinny Dips Resort & Spa

Hotel Skinny Dips Resort & Spa

9Fenomenaal

Score uit 1 review

Australië, Queensland, Cairns

Op vakantie geweest naar Skinny Dips Resort & Spa?

9Fenomenaal

Score uit 1 review

• Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

1 review over Hotel Skinny Dips Resort & Spa

• 9Rob01-12-2010

Uniek kleinschalig resort

Skinny Dips resort & spa is uniek omdat het kleinschalig is met perfecte service waarin het je aan niets ontbreekt. Regelmatig zijn er leuke meerdaagse aanbiedingen met extra's zoals diner,internet gebruik enz. Het complex heeft een zwembad met ligbedden, terrasje en bar/restaurant (allen op beschut terrein zodat je veel privacy hebt.)Je kan gratis gebruik maken van dit alles inclusief sauna en bubbelbad. Eigen veilige parkeerplaats. De kok maakt geweldige maaltijden en het ontbijt is uitgebreid en zo nodig aan te vullen a la carte. De prijzen zijn in evenwicht met hetgeen je krijgt. De kamers zijn luxe met TV,waterkoker,koelkast,telefoon.Badkamer is compleet en dit alles wordt dagelijks prima schoon gemaakt.Excursies zijn ter plaatse te boeken en je wordt voor de deur opgehaald. Het complex is 'gay owned'en er komen dus veel mannen, maar iedereen is welkom, ook voor gebruik van zwembad/sauna alleen overdag tegen een kleine vergoeding. Airport transfer mogelijk.Heel gezellige gasten.

Alleen gereisd in oktober 2010

0 tips over Hotel Skinny Dips Resort & Spa