Hotel Rainforest Grove Holiday Resort ***

Hotel Rainforest Grove Holiday Resort ***

Hotel Rainforest Grove Holiday Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Rainforest Grove Holiday Resort voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Rainforest Grove Holiday Resort in het Nederlands

Vorig jaar hebben wij een week in Rainforest Grove Holiday

Vincent en Marjon, 27-7-2006

Vorig jaar hebben wij een week in Rainforest Grove Holiday Resort gezeten. Het resort ligt tegen het regenwoud aan maar toch nog in de bewoonde wereld. 's Ochtends wordt je wakker van alle vogelgeluiden uit regenwoud. Je kan schilpadden voeren in het rivier welke door de tuin van het resort loopt. En de eigenaren Rob en Alisi zijn ontzettende aardige mensen die alles voor je doen.Het is ongeveer 5 minuten lopen naar het busstation vanwaar je met een kwartiertje in het centrum van Cairns bent. De appartementen zien er netjes, schoon en verzorgd uit. Wij hebben het er erg naar ons zin gehad. Echt een aanrader!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rainforest Grove Holiday Resort in Cairns, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rainforest Grove Holiday Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rainforest Grove Holiday Resort scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.