Hotel Mercure Cairns Harbourside ****

Hotel Mercure Cairns Harbourside ****

Hotel Mercure Cairns Harbourside
Hotel Mercure Cairns Harbourside
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Cairns Harbourside voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Mercure Cairns Harbourside in het Nederlands

Goed hotel

Marjolein, 22-8-2010

We hebben met plezier in dit hotel overnacht. Moderne en schone kamers met internet en prachtig uitzicht. Een busje van het hotel brengt je gratis naar het stadscentrum van Cairns (we hebben het ook een keer gelopen, ongeveer 20 minuten). Er is een restaurant en een fijne bar.

Prima hotel, met ruime kamers in een hele mooie plaats

Wietse en Janneke, 2-1-2008

Prima hotel, met ruime kamers in een hele mooie plaats. Via de boulevard naar het Centrum is niet al te ver.

Prima hotel, zeer behulpzaam personeel, mooi uitzicht over zee en Esplanade.

Gewoon goed en net! En makkelijk bereikbaar vanaf het vliegveld!

Prima hotel

Lia Hoppenbrouwers, 22-5-2006

Prima hotel.Ruime kamers met een

fantastisch uitzicht op het strand.

Vriendelijk personeel en het is er heel schoon . Vervoer is goed geregeld ( Ook naar het centrum)We waren hier in november 2005.

Goed hotel met mooie ruime kamers

Harm, 29-11-2005

Goed hotel met mooie ruime kamers .

Mooie badkamer.

Het personeel is heel vriendelijk.De ligging is wat ver bij het centrum vandaan,maar ze hebben wel een shutel service 1keer per uur tot 9uur savonds.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Cairns Harbourside in Cairns, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Cairns Harbourside zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mercure Cairns Harbourside scoort een 8.5 uit 10 op basis van 6 reviews.