Géén boekingskosten
AustraliëQueenslandCairnsAppartementen CairnsAppartement Inn Cairns Boutique

Appartement Inn Cairns Boutique

AustraliëQueenslandCairns

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Inn Cairns Boutique voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 4 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

4 Reviews over Inn Cairns Boutique

• 8Raymond & Marielle01-01-2009

Beslist aan te raden appartement midden in Cairns

Het appartement is ons heel goed bevallen en had alles wat we nodig hadden. Een kamer op het hoogste niveau, dit waren volgens mij grotere kamers dan de anderen. De ondergrondse parkeerplaats was erg praktisch. Ook het zwembad een echte aanrader. Je wordt goed geholpen door eigenaar en zijn zoon. Wensen en trips die wij gemaakt hebben zijn door het management van het hotel met veel enthousiasme aanbevolen met hun kennis van zaken en hun hulp. Ook qua restaurants is het maar een paar minuten lopen. Tip! Ga niet naar het internet café naast het appartement maar wanneer je vanuit het appartement vertrekt links en dan nog een keer linksaf. Even doorlopen en dan heb je aan de linkerkant een super snel internetcafé liggen. Ook supermarkt aan de overkant was erg praktisch. Verder is het busstation voor de deur.

• 9Atie Feijen15-01-2008

Wat een prachtige beleving, mooie appartementen, goed ingerichte keuken, wasm+droger in badkamer, wat je ook vraagt er wordt indien mogelijk voor gezorgd, niet voor niets beste service voor de 2e keer van Cairns. Midden in het centrum, bussen voor de deur, esplanada en lagoon zwembad 3 min. lopen (vrij entree) en ook hotel zwembad en barb.area goed verzorgd.

• 10Marion Schaap06-04-2007

Ik was hier vorig jaar en heb genoten. Ben van plan om zeker terug te komen. Alle wensen en tochten c.q. trips die wij gemaakt hebben zijn door het management van het hotel met veel enthousiasme waargemaakt, mede door hun kennis van zaken en uitstekende hulp. Het appartement is ons goed bevallen en bevatte alles wat nodig was. De parking was een pré in het centrum en het zwembad was heerlijk na een tocht. Prachtig uitzicht van het dakterras. Kortom een aanrader en met de taal hoef je niet te zitten ook in het Nederlands wordt alles geregeld indien nodig. Nederlandse echtpaar als eigenaar o.a.

• 10Mevr Las van Bennekom04-04-2007

Wij zijn een week in Inn Cairns Boutique Apartments geweest , ontzettende gezellige Hollandse eigenaren die alles kunnen regelen voor je, van uit eten tot trips naar de Reef en alles keurig geregeld. Ook is het erg handig dat er een wasmachine and droger op de kamers zijn , nette apartementen dat echt midden in het centum ligt , geen auto nodig, bussen stoppen voor de deur, netjes verzorgt allemaal. Ook geleerd hoe ik een email moet versturen....

Appartement Inn Cairns Boutique info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    71 LAKE STREET CAIRNS QLD 4870, 4870