Hotel Ibis Styles Cairns Colonial

Hotel Ibis Styles Cairns Colonial

8Fantastisch

Australië, Queensland, Cairns

Op vakantie geweest naar Ibis Styles Cairns Colonial?

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Styles Cairns Colonial voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna

12 reviews over Hotel Ibis Styles Cairns Colonial

• 8Warners02-05-2017

heel goed

het was in alles een goed hotel

Gereisd met partner in maart 2017

• 8philip_depaepe28-05-2011

Tropische sfeer, aangenaam hotel

Zeer mooie tuin met gigantisch zwembad, alleen licht een beetje buiten de stad dus altijd taxi of busje nemen voor een uitstap

Gereisd met partner in oktober 1994

• 7Sacha27-01-2010

Tropische resort buiten het centrum

Van de buitenkant verwacht je niet wat je binnen kan verwachten. In een saaie straat staat dit hotel, met binnen de muren een tropische tuin, en zwembad. De kamers zitten in bijgebouwtjes her en der in de jungle verspreid. Ik sliep in een gedeelde kamer met stapelbedden met meerdere jongeren, hoorde bij de reisorganisatie. Dus de gewone kamers kan ik niet beoordelen. Kamer had airco en een ruime, mooie badkamer.

Bij aankomst rond 7 uur 's ochtends, na de lange vlucht vanuit Nederland mocht ik mezelf opfrissen in een van de speciale zeer ruime wc/douche kamers. Koffer mocht in de opslag, zodat ik de rest van de dag Cairns kon verkennen. Mocht toch al redelijk vroeg de kamer in.

Vanaf het hotel is er een gratis buspendeldienst naar het centrum van Cairns. Geen overbodige luxe, aangezien het hotel toch een behoorlijke afstand van het centrum ligt.

Gereisd met vrienden in november 1998

• 8Danielle08-06-2009

Heerlijk tropisch hotel

We hebben hier als afsluiting van onze vakantie in Australie enkele nachten geslapen en dat beviel ons uitstekend! We hadden spijt dat we niet wat meer nachten hadden geboekt.

De zwembaden zijn echt super, van die prachtige lagune-achtige vormen. De kamers zijn netjes en schoon. Het avondeten/snacks was wel aardig maar overpriced, ontbijt was wel heerlijk. De algehele sfeer in dit hotel was zeker de moeite waard, bij onze volgende trip down under gaan we beslist weer naar dit hotel.

Enig nadeel, zoals eerder genoemd, is dat het hotel vrij ver buiten het centrum ligt. Een avond hadden we besloten naar het hotel terug te lopen vanuit Cairns centrum, omdat we het idee hadden dat het relatief dichtbij lag. We hebben geloof ik een uur gelopen dooir het pikkedonker (straatlantaarns staan in Australie ook niet overal). Dus neem een taxi of bus bijtijds terug!

Gereisd met partner in november 2005

• 8Anneke12-01-2008

Prachtig hotel om bij te komen na een lange vlucht. Goed geregeld op het vliegveld om opgehaald te worden. Via een zuil met plaatjes selecteer je het hotel en je belt gratis de ophaalservice. Helaas niets te doen in de omgeving van het hotel. Auto is noodzakelijk. Het eten vonden wij matig voor de prijs die je ervoor moest betalen. Het uitgebreide (duurdere) ontbijt was wel de moeite waard.

Gereisd met partner in oktober 2007

• 8Michiel en Patricia01-12-2006

Een mooi hotel met een geweldig zwembad. Kamers kunnen inderdaad wel een opknapbeurt krijgen maar waren echt niet slecht. wij zijn er heerlijk bij gekomen na onze vlucht naar Australie. Een huurauto is wel aan te raden om dat het buiten het centrum ligt

Gereisd in december 2006

• 7Harry en Thea14-11-2006

Gezellige ontspannen sfeer, vriendelijk personeel, heerlijke zwembaden, voelt je er gewoon thuis. Kamers kunnen wel een opknapbeurt gebruiken, maar daar kom je alleen maar om te slapen. Een aanrader en een fantastiesche afsluiting van onze tour door Queensland, waar we in 4 weken heel veel accomodaties gehad hebben. Deze was niet de allerbeste maar toch wel bij de top.

Gereisd in november 2006

• 9rene pekaar16-02-2006

Rene en Adrienne (mei 2005) Heel mooi resort een beetje oud bollig maar wel gezellig vriendelijk personeel alles wordt netjes uitgelegd zodra ze je naar je kamer brengen. Makkelijk de shuttle bus vanaf het vliegveld en naar het centrum. (gratis). Eten goed prijs kwaliteit perfect. Mooi zwembad. een aanrader echt waar.

Gereisd in februari 2006

• 8mariska19-01-2006

Mooi complex, wel groot maar alles voorhandig. Mooie zwembaden en vooral het gratis hotelbusje wat je bij het vliegveld ophaald na een gratis telefoontje aldaar (via informatiebord)is erg handig.Ook busje wat je gratis naar het centrum brengt. Wij vonden de kamers wel heel schoon en ook ruim met magnetron, koelkastje en tv.Personeel was ook heel vriendelijk. Gewoon goed complex.

Gereisd in januari 2006

• 7Maikel.23-12-2005

Groot resort.Een beetje te massaal naar onze smaak. Kamer redelijk ingericht, maar niet al te schoon.

Gereisd in december 2005

Hotel Ibis Styles Cairns Colonial info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats