Vakantiepark Cairns Coconut Holiday Resort

Vakantiepark
7,8

• Activiteiten8,6
  • Onderkomen8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Cairns Coconut Holiday Resort voor je op een rij gezet:

3 reviews over Vakantiepark Cairns Coconut Holiday Resort in het Nederlands

Prima camping, maar ....

Jan Wondergem, 26-2-2014
  • Activiteiten9

Prima camping met veel faciliteiten. Zeker geschikt voor gezinnen met kinderen die de camping niet af willen. Voor ons - ouder echtpaar - wat te veel van het goede. Minpunt is het feit dat regelmatig spullen verdwijnen. Wij misten onze campingtafel na een uitstapje met de camper. Onze buren hebben ook slechte ervaring op dit punt. Camping was niet bereid tot compensatie van het verlies. Jammer.

Leuk kinderpark

msmelens, 13-1-2014
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Leuk park voor de kinderen.

goed en betaalbaar

Johan, 13-10-2010
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Mooi park met kleine huisjes voor 2-10 personen per huisje. Ligt op 15 minuten rijafstand van Cairns, maar er rijdt meerdere keren per dag een busje van het park naar het centrum van Cairns. 3 zwembaden en midgetgolf baan, maar ook een washok en een restaurant en een kleine winkel. Het park heeft een weekschema met iedere dag meerdere activiteiten. Zeer geschikt voor families met (kleine) kinderen. Ook de dagjes weg naar het Reef en Kuranda kun je bij de receptie boeken. Huisjes zijn wat gedateert maar de bedden zijn prima. Een prima uitvalslocatie als je niet midden in Cairns wil zitten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Cairns Coconut Holiday Resort in Cairns, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Cairns Coconut Holiday Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Cairns Coconut Holiday Resort scoort een 7.8 uit 10 op basis van 3 reviews.