Hotel Best Western Acacia Court **

Hotel Best Western Acacia Court **

Hotel Best Western Acacia Court

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Acacia Court voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Best Western Acacia Court in het Nederlands

hotel ligt mooi maar is sfeerloos

Joke, 9-1-2011

Best Western Acia Court werd door ons gekozen ivm de ligging ten opzichte van de luchthaven en het ophalen van onze camper. Het baliepersoneel deed erg onvriendelijk ,en kwam ook niet professioneel over. De kamer die wij kregen was waarschijnlijk niet de kamer die wij geboekt hadden maar we waren te moe om 's avonds hierover te zeuren. De volgende ochtend werd ons snibbig verteld dat zij geen vergissing hadden gemaakt, soit...Wij raden dit hotel zeker niet aan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Acacia Court in Cairns, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Acacia Court zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Acacia Court scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.