Hotel Bay Village Tropical Retreat

Hotel Bay Village Tropical Retreatstersterster

8.1Fantastisch

Australië, Queensland, Cairns

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Bay Village Tropical Retreat voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

23 reviews over Hotel Bay Village Tropical Retreat

• 8Annelies04-12-2013

'Tropisch' ingericht hotel

Laagbouwhotel. Geen lift, dus koffers zelf sjouwen de trappen op, tenzij er hulp is van personeel. Er is een kleinschalig zwembad. De kamers zijn royaal en net als de badkamer ietwat gedateerd. Groot balkon gelegen aan een doorgaande weg, waar we geen last van hebben gehad. Hotel ligt op een aantal honderd meter van de boulevard (Esplanada), Ontbijtbuffet inbegrepen en goed. Een nacht verbleven na aankomst op de luchthaven en vooraf aan onze campertour. .

Gereisd met vrienden in oktober 2013

• 8Yomina01-11-2012

Fijn hotel

Aan het einde van onze rondreis hebben wij drie nachten in dit hotel gelogeerd. Vriendelijke receptie, heel hulpvaardig. Grote kamer, schoon, fijne bedden en koffiezetmogelijkheden/ koelkast. Ontbijt is goed: (geroosterd) brood, croissantjes, cereals, yoghurt, vers fruit, vleeswaren, kaas. Voor een meerprijs kun je ook een warm ontbijt krijgen. Ook gegeten in het , in Cairns goed bekend staande, Balinese restaurant. We hadden de rijstafel, maar waren daar niet zo kapot van. Beter zelf iets van de kaart kiezen denk ik. Wifi is tegen een redelijke prijs verkrijgbaar. Vanaf het hotel is het een leuke wandeling via de Esplanade naar het centyrum en de haven van het gezellig Cairns.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 9paul29-07-2012

Pefecte plek na een lange reis

Erg vriendelijk personeel en zeer professioneel

Gereisd met partner in juni 2012

• 9Jeronimo7806-05-2012

prima hotel

Prima hotel met vriendelijk personeel. Heerlijke wandeling naar centrum. Kamers goed verzorgd, ruim en schoon. Hier vijf dagen overnacht aan einde rondreis Australie. GBR is een must.

Gereisd met partner in april 2011

• 8Hoogeveen24-08-2011

Perfect hotel

Hier geweest in augustus na onze autorondreis door australie. Ik ben zelf reisagent dus nogal kieskeurig. Maar dit hotel is prima, service is uitstekend. Kamers zijn prima in orde en de schoonmaak is perfect. Kortom prima prijs en kwaliteit. Ligging iets verder van centrum maar via de Esplanade loop je zo langs de oceaan naar het centrum.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8fam met 2 jonge kinderen21-08-2011

Goed hotel voor weinig geld.

Na onze reis door Australië hebben wij dit hotel voor de laatste nacht gebruikt. In één woord goed voor weinig geld. Dicht bij het strand, centrum en lagoon op circa 2 km lopen. Mooi zwembad wat jammer genoeg niet verwarmd is. Gratis shuttel service naar het vliegveld toe.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 7mgrandiek02-07-2011

Niet onaardig, maar ook niet bijzonder

Best aardig hotel, met redelijk ruime kamers rondom een tropische tuin. De zee is op loopafstand, naar het centrum van Cairns konden we ook wel lopen, maar dat was wel een behoorlijk eind. Het personeel was correct, maar niet heel snel (lang wachten bij de receptie).

Gereisd met partner in mei 2009

• 10Marianne02-03-2011

Een echte aanrader!

Wat een fantastische accommodatie, klein maar heel sfeervol, goodlooking, perfecte service, heerlijk eten, goeie cocktails. Echt een aanrader. Onze kamer lag achter de receptie, maar ondanks dat hebben wij totaal geen geluidsoverlast gehad. De kamers liggen in een prachtig aangelegde tuin en rondom het zwembad wat middenin de accommodatie is gebouwd. De kamer is ruim met keuken, zitje en groot twee persoonsbed en een ruime badkamer met douche, wastafel en wc. Of het een goeie ligging heeft kan ik helaas niet aangeven of die goed is tov het centrum, daar wij maar 1 nacht hier verbleven hebben en de dag erna met de taxi naar het station gebracht zijn omdat wij met de trein verder gingen langs de oostkust, dus het was een korte tijd die we hier hebben verbleven, maar zeker één die we zeker niet snel zullen vergeten. Het heeft een balinees tintje, goed restaurant, internetfasciliteiten en een klein zwembad.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 8JJ22-11-2010

Geweldig

Hotel is uitstekend, een heel fijn hotel om te acclimatiseren. We zijn er een dag of 5 geweest. Het restaurant wat er bij zit is erg goed. Kamers zijn super! Personeel is erg behulpzaam.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 7Marije22-07-2010

Prima hotel voor goede prijs

Een prima plek om te verblijven als je niet helemaal blut wilt gaan op enkel het hotel. Het is niet een heel bijzonder hotel, maar je bent in een mum van tijd bij het strand van Cairns, of beter gezegd, één van de stranden. Wat een fantastisch land, Australië! Ik ben er met mijn zusje een paar weken geweest, nadat ik stage had gelopen in Nieuw-Zeeland, en zij had gewerkt in de hondenkennel van onze oom en tante in Australië. Nou, kan niet meer stuk, geweldige landen om te bezoeken en met name dit Noorden van Australië, de afwisseling van zee, regenwoud, suikerriet en termietenheuvels vonden wij geweldig! Probeer het Daintree Forest te bezoeken hier, en de kabelbaar boven een stuk regenwoud te nemen>hoog en adembenemend mooi! Verder is een snorkel- of duiktrip op/naar Great Barrier Reef natuurlijk een must, maar let op: zee is behoorlijk wild (ik werd er misselijk van) en erg zout ;-) Australië is geweldig, als je tijd (en geld) hebt, bezoek ook de grote steden, met Sydney als topper!

Gereisd met vrienden in juli 2002

1 tip over Hotel Bay Village Tropical Retreat

• Annelies, 04-12-2013

Gezellig Balinees restaurant waar je lekker kunt eten. De boulevard met de Esplanada is een uitnodiging om fijn te wandelen.

0 vragen over Hotel Bay Village Tropical Retreat

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
    • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel
    • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen
    • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden