Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag27°16°
Appartement 181 The Esplanade

We hebben een aantal aanbieders voor 181 The Esplanade voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement 181 The Esplanade in het Nederlands

Ga zo weer naar dit hotel

Ben
4-12-2009

Mooi hotel gelegen aan het einde van de boulevard maar het centrum is nooit ver in Cairns. Goede service kortom alles ok. Mooie tuin met zwembad

Gereisd Met partner in maart 2002

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBuitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• Adres181 The Esplanade 4870(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement 181 The Esplanade in Cairns, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement 181 The Esplanade zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.