We hebben een aantal aanbieders voor Cairns voor je op een rij gezet:

Reviews over Cairns

Geweldig leuke stad

zonbog
    8-9-2016

De stad ademt sfeer en gezelligheid. Aan de boulevard is het een gaan en komen van sportende, wandelende en "chillende" mensen. Gezinnen zitten te barbecuen en gezellig te kletsen. Wij waren onder de indruk van se ontspannen sfeer in deze stad,

Gereisd Met partner in augustus 2016

Paradijs

M. van der Lee
    1-5-2016

Heerlijke, laidback sfeer. Alles binnen handbereik. Heel veel geweldige activiteiten in de buurt te doen, van extreem (skydiven) tot heel erg ontspannen (dagje snorkelen in great barrier reef). Helaas is de zee niet zwembaar door veel kwallen maar direct naast de zee is een prachtige zoutwaterlagoon aangelegd

Gereisd Met vrienden in mei 2014

Cairns, een bruisende stad in het noord Australie

gwdemol
    20-4-2015

Cairns is een leuk stad in het noorden van Australië. Een bruisend geheel waar altijd wel iets te doen is. Mooie boulevard waar veel te doen en te zien is. Je kan er fitissen, heerlijk wandelen en is ook veel te doen voor kinderen. Ligt een prachtig openbaar zwembad. Er ligt een prachtige botanische tuin, zeker de moeite waard. Vanuit Cairns gaan er dagelijks boten naar het Great Barrier Rif. Ook kan je andere excursies maken naar het noorden of binnenland.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jul 15 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie bestemming

Eric
    19-1-2015

Een bestemming uitermate geschikt voor backpackers. Cairns heeft een prettige sfeer en biedt plaats aan veel verschillende restaurants, bars, hotels, hostels, winkels, etc. Het is bij tevens een goed plek voor het starten van tours en dé plek om te vertrekken naar het Great Barrier Reef. Wel een hoge luchtvochtigheid in de lucht, waardoor het best klam kan aanvoelen.

Gereisd Met vrienden in januari 2015

Stad met goede strandvoorzieningen

Annelies
    4-12-2013

Te weinig 'meegekregen' om een goede beoordeling van Cairns te geven met slechts een overnachting! Cairns is vaak een springplank voor de start van een campertour en helaas hebben we Cairns niet voldoende aandacht gegeven. Wel een gezellige Esplanada en strand.

Gereisd Met vrienden in oktober 2013
Cairns scoort een 8,3 uit 10, op basis van 50 reviews