Aparthotel Alexandra Park Motor Inn

Aparthotel Alexandra Park Motor Inn

Aparthotel
Kleine hotelsWeer vandaag23°12°

We hebben een aantal aanbieders voor Alexandra Park Motor Inn voor je op een rij gezet:

1 review over Aparthotel Alexandra Park Motor Inn in het Nederlands

fijn motel

bianca
22-12-2014

Op loopafstand van diverse eettentjes, nette eenvoudige kamer met TV, prettig is een klein wandje tussen de bedden voor wat extra privacy. Vriendelijk ontvangst, prima op doorreis.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Alexandra Park Motor Inn in Bundaberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Alexandra Park Motor Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.